-->

Огляд асесорського гайдлайну від Google (коротко)

Огляд асесорського гайдлайну від гугла




Швидше за все, багато про що ви і так dже знаєте. 

Тому зібрав нижче корисні думки з гайду:

  • Асесори Google ставлять оцінки якості сайтів, таким чином покращуючи пошук.
  • Google має політику, що може з'явитися в пошуку на запит, а що ні.
  • Незважаючи на нові технології гугла, контент він розуміє не так, як люди. Зі слів та зображень іноді складно зрозуміти, чи є контент надлишковим, некоректним, марним або низької якості.
  • Один із сигналів якості сторінки — кількість посилань з інших якісних сторінок на тему.
  • Дані від асесорів та проведених експериментів оглядають досвідчені вчені (data scientists), продуктові менеджери та інженери для аппрува.
  • Коли проводяться експерименти, аналізуються такі дані: куди люди клікають, скільки вводять запитів, чи були кинуті запити, скільки часу людина думала перед кліком на результат, тощо.
  • У Google 14 000 асесорів у різних локаціях світу.
  • Оцінка якості складається з двох частин: якість сторінки (наскільки добре сторінка виконує своє завдання) та задоволення потреб (наскільки корисним є результат за даним запитом).
  • Крім якості асесори визначають: чи був результат спамним, чи є сайт небезпечним, чи, може, сторінка втратила свою актуальність.
  • Поодинокий рейтинг асесора не впливає безпосередньо на ранжування сторінки.
  • Сайти та сторінки мають створюватися для того, щоб допомагати людям. Якщо це не так, то гарантовано буде надано найнижчий рейтинг.
  • Також низький рейтинг надається, якщо сторінка/сайт обманює відвідувача про свою справжню мету.


Рейтинг сторінок:

* Найнижчий: Сторінки, які потенційно можуть завдати шкоди (описані в п.7 асесорських інструкцій)

** Низький: Сторінки, які можуть бути призначені для корисних цілей, але не досягають їх через брак важливого аспекту.

*** Середній: Сторінки не отримали високу оцінку, але й низьку теж. При цьому можуть виконувати свої цілі. Також може бути варіант, коли сторінка має сильні метрики високої якості, але при цьому незначні метрики низької якості. Перші метрики не дозволяють присвоїти сторінці низький рейтинг.

**** Високий: Сторінки високої якості мають корисні цілі, які добре досягаються.

***** Найвищий: Те ж саме, що високий рейтинг, але цілі досягаються набагато краще :)


Головний критерій якості сторінок це експертиза творця, авторитетність та довіра (творця, контенту та сайту)

- E-A-T


Асесори оцінюють якість:

  • Оглядаючи кількість і якість основного контенту. На його створення має бути витрачено багато часу та експертизи.
  • Оглядаючи інформацію про сайт або творця, залежно від типу сайту.
  • Досліджуючи репутацію сайту або автора з досвіду та думок реальних користувачів, експертів по темі сайту.

Докладніше у документі - https://services.google.com/fh/files/misc/hsw-sqrg.pdf