-->

200 факторів ранжирування в Google

Можливо, ви вже знаєте, що Google використовує понад 200 факторів ранжирування в своїх алгоритмах ...

Так що ж вони з себе представляють?

Деякі вже перевірені.

Кілька з них під сумнівом.

Інші взагалі є SEO домислами.

Але в будь-якому випадку вони всі будуть на цій сторінці.

Фактори ранжування


Фактори Домену

1. Вік домену:

У цьому відео, Метт Каттс стверджує, що

Різниця між доменом, зареєстрованому 6 місяців тому і доменом, який існує рік не так вже й істотна.

Іншими словами, вік домену враховується ... але це не дуже то і важливо.

2. Ключові слова в доменному імені верхнього рівня:

Вже не дає належного ефекту, як було раніше, але їх наявність в доменному імені є дієвим фактором. Зрештою, вони відображаються жирним шрифтом в адресному рядку.

3. Ключове слово на першому місці в домені:

Учасники SEOMoz погодилися, що ті сайти в доменних іменах яких на першому місці знаходиться їх цільове ключове слово більш релевантні, ніж ті у яких його немає або воно знаходиться в середині доменного імені.

4. Термін реєстрації домену:

В патенті Google затверджується:

Цінні (правильні) домени оплачуються на кілька років вперед, в той час як непотрібні (неправильні) домени рідко використовуються більше ніж рік. Тому, дата закінчення терміну реєстрації домену може використовуватися для передбачення «правильності» сайту.
5. Ключове слово в піддоменів імені:

SEOMoz's учасники також погодилися, що даний фактор підвищує релевантність.

6. Доменна історія:

Сайти з непостійними хостингами (через whois) чи падіння можуть змусити Google «скинути» історію сайту, видаляючи посилання, пов'язані з Вашим домену.

Також потрібно перевіряти історію доменного імені на наявність раніше розміщених сайтів на цьому домені.

7. Виключно відповідний сайт:

EMDs * як і раніше може дати вам перевагу ... якщо звичайно це якісний сайт. Неякісні ж сайти можуть бути опущені в пошуковому результаті завдяки EMD апдейт:

(* Exact Match Domain - виключно відповідний домен, фільтр Google)

8. Публічна і приватна інформація про домен:

Прихована інформація про домен може говорити про те, що: «там є, що приховувати». Matt Cutts на Pubcon 2006 заявив:

Коли я перевіряв інформацію про домени сайтів, кожен раз отримував: «це приватний захищений хостинг». Це досить незвично. ... Включенна приватність хостингу не означає обов'язково, що сайт поганий, але якщо ці фактори зібрані разом, можна буде впевнено говорити про підозрілість сайту.
9. Підозрілий власник домену:

У разі, якщо Google ідентифікує певного користувача як спамера або т.п, то він буде уважно ставитися і ретельно перевіряти всі сайти, якими він володіє.

10. TLD * певної країни:

Наявність у сайту національного домену своєї країни (.ua .com.ua) (підвищує релевантність цього сайту в даній країні) ... але обмежує його потенціал, щодо решти світу.

(TLD - Top Level Domain - домен верхнього рівня)

Фактори сторінки

11. Ключове слово в тезі «title»: Тег «title» на сторінці є другим за важливістю складовим сторінки (крім самого контенту) і тому дає великий вплив на релевантність сайту.

12. Тег «Title» починається з ключового слова: згідно SEOMoz, теги «title» починаються з ключового слова дають значно більший ефект, ніж якщо вони будуть знаходитися в іншій частині тега

13. Ключове слово в тезі «description»: Це також дуже важливий показник релевантності.

14. Ключове слово в тезі «H1»: Тег «H1» це другий за важливістю після «title» тег, який значно впливає на релевантність сайту.

15. Ключове слово часто використовується в контенті сайту: Поява ключових слів в контенті сайту найчастіше від усіх є позитивним фактором в релевантності сайту.

16. Довжина контенту: Сайти з великою кількістю слів в контенті, вважається, можуть покрити тему більш широко.

17. Щільність ключових слів: Хоча зараз це не має такого великого значення як раніше, проте, Google використовує цей показник, щоб визначити основну тему сайту. Але не варто переходити межі, інакше це може навпаки серйозно нашкодити.

18. Прихований семантичний показник в ключових словах (LSI *): Ключові слова LSI допомагають пошуковим машинам зрозуміти справжнє значення слова, в разі, коли у нього більше одного, наприклад: (компанія Apple або фрукт). Присутність або відсутність Ключового слова LSI також може служити показником якості сайту та його контенту.

(LSI - Latent Semantic Indexing - прихований семантичний показник)

19. Ключові слова LSI в тегах «title» і «description»: Як і у випадку з контентом, Ключові слова LSI в meta тегах сторінки допомагають вибрати правильне значення між синонімами. Також служать як позитивний фактор релевантності сайту.

20. Швидкість завантаження сторінки HTML: Google і Bing використовують швидкість завантаження сторінки, як фактор релевантності. Пошукові машини можу оцінити орієнтовну швидкість, судячи по коду сторінки і розмірами файлів, що знаходяться в ній.

21. Контент що повторюється: повторюваний контент на сайті (навіть дуже змінений) негативний вплив на його релевантність.

22. Атрибут «Rel = Canonical»: При правильному використанні даного атрибуту, ваш контент не розпізнає Google як повторюваний.

23. Швидкість завантаження сторінки в Chrome: Google також може використовувати призначену для користувача базу Chrome за показниками завантаження враховуючи швидкість сервера, використання CDN та інші не пов'язані з HTML показники швидкості.

24. Оптимізація зображень: Зображення на сторінках сайту передають Google важливу інформацію його релевантності через назву (Тема, опис, підпис).

25. Давність оновлення контенту: Google Caffeine недавно оновила свої новини. Підкреслюючи важливість цього факту, Google показує дату останнього оновлення контенту певного сайту.

26. Частота оновлення контенту: Частота внесення правок і оновлень, є також фактором свіжості контенту. Додавання і видалення цілих розділів набагато ефективніше в питаннях релевантності, ніж внесення дрібних поправок або заміни порядку слів.

27. Історія оновлення контенту: Як часто контент оновлювався? Щодня, щотижня? Частота оновлень також грає чималу важливу роль, як фактор свіжості контенту.

28. Перевага ключового слова: наявність ключового слова в 100 перших слів вмісту сайту є позитивним фактором релевантності.

29. Ключове слово в тегах «H2», «H3»: Наявність ключових слів в даних тегах дають слабку ефективність, як помітили SEOMoz's.

30. Порядок ключових слів: Точне співпадіння в порядку ключових слів в запиті буде визначено позитивно впливати на релевантність, на відміну від сайту з ключовими словами в іншому порядку. Наприклад: Користувач шукає: «способи гоління кішок». Сторінка з оптимізованими ключовими словами під цю фразу «способи гоління кішок» матимуть велику релевантність, ніж сайти з ключовими словами в іншому порядку «способи для гоління кішок».

31. Якість вихідних посилань: Багато SEO експертів вважає, що посилання на авторитетні сайти підвищують довіру і до вашого, наслідок підвищується релевантність.

32. Тема сайтів вихідних посилань: згідно SEOMoz, пошукові машини можуть використовувати спрямованість сайтів, на які ви посилаєтесь як фактор релевантності. Наприклад, якщо у вас сайт про машинах, а ви розміщуєте посилання на сайт про фільми, то Google може це прийняти за негативний фактор в призначених для користувача запитах на тему «машини».

33. Граматика та орфографія: Хороша грамотність і орфографія контенту на вашому сайті безумовно хороший знак, хоча Cutts висловив змішану думку в 2011 на тему чи важливо це чи ні.

34. Показник оригінальності контенту: Розміщуйте на вашому сайті тільки оригінальний контент? Google використовує додатковий показник оригінальності контенту і якщо вміст вашого сайту було скопійовано з іншого ресурсу, це буде відігравати негативну роль в релевантності сайту.

35. Корисний додатковий матеріал: Згідно недавно опублікованій директиві Googlе, корисний додатковий контент - це показник якості сторінки. Приклади: конвертери валют, кредитні калькулятори і сайти рецептів.

36. Кількість вихідних посилань: Занадто багато «dofollow» посилань можуть зменшити релевантність сторінки.

37. Медіа: Зображення, відео та інші медіа складові можуть служити показником якості контенту.

38. Кількість внутрішніх посилань, які перенаправляють на сторінку: Кількість внутрішніх посилань, які відправляють на дану сторінку, можуть служити знаком важливості цієї сторінки щодо інших на одному сайті.

39. Якість внутрішніх посилань, які відправляють на сторінку: Внутрішні посилання з авторитетних сторінок сайту можуть дати більший ефект, ніж посилання сторінок з низьким PR.

40. Непрацюючі посилання: Наявність великої кількості непрацюючих посилань, можуть служити знаком занедбаності, а відповідно і низької якості даного сайту.

41. Рівень аудиторії: Немає сумніву в тому, що Google оцінює рівень аудиторії сторінок сайтів.

Але що ж Google робить з цієї досить таки спірною інформацією? Деякі стверджують, що просто інформація «basic» рівня є легкою для сприйняття більшій кількості людей, і як наслідок має більш високу релевантність. Однак, Linchpin SEO встановив, що рівень аудиторії, це один з факторів, який відокремлює якісні сайти від дешевого купленого у рерайтерів контенту.

42. Партнерські посилання: Самі по собі партнерські посилання, можливо, не вплинуть негативно на релевантність сайту, але якщо їх буде занадто багато, то алгоритми Google можуть більш ретельно перевірити ваш сайт за іншими показниками щоб переконатися, що він не є «партнерським».

43. HTML помилки / WC3 валідація: Велика кількість HTML помилок або неякісно написаний код, є фактором низької якості сайту. Багато SEO експертів вважають, що WC3 валідація є слабким показником якості.

44. Авторитетність доменного хостингу: Всі факти говорять за те, що релевантність сайту з авторитетним хостингом буде вище, ніж у сайту з менш авторитетним.

45. PageRank сторінки: В цілому, сторінки з більш високим PR, також будуть мати більш високу релевантність і навпаки. За останніми данними Google вже не показує і приховує PR.

46. ​​Довжина URL: Search Engine Journal журнал зауважив, що надмірно довгий URL може негативно позначитися на релевантності сайту.

47. URL шлях: Сторінки, URL яких ближче до домашньої сторінки незначно можуть збільшити свою релевантність.

48. Призначені для користувача поправки: Хоча це не підтверджено, Google виклав патент на систему, яка дозволяє впливати на пошукові результати на сторінці результатів пошуку.

49. Категорія сторінки: Сторінка, що знаходиться в будь-якій категорії - це позитивний фактор релевантності. Сторінка, яка відноситься до категорії близько пов'язаної з пошуковим запитом отримає куди більш високий показник релевантності в порівнянні з тією, яка менш пов'язана або взагалі не пов'язана із запитом.

50. WordPress теги: Теги є особливим фактором релевантності WordPress. Згідно Yoast.com:

Єдиний спосіб поліпшити ваше SEO це - зв'язування однієї частини контенту з іншою, а якщо конкретніше - групування постів один з одним.
51. Ключове слово в URL: Ще один чимало важливий фактор релевантності.

52. URL Рядок: Категорії в URL рядку читаються Google і можуть дати зрозуміти йому про що ця сторінка.

53. Зазначення ​​джерел: Посилаючись на джерела, наприклад: наукову статтю, можна також підвищити свою релевантність. У директиві Google також зазначено, що редакторам слід стежити за джерелами в їх публікаціях.

54. Маркери та нумерація тексту: Розбиття вашого контенту на частини маркерами та нумерацією допомагає читачам легше засвоїти його, текст стає більш зрозумілим. Можливо, Google також це розуміє і вважає кращим контент з маркерами та нумерацією.

55. Пріоритет сторінки на мапі сайту: Пріоритет сторінці можна дати у файлі sitemap.xml. Більш пріоритетні сторінки можуть мати більшу релевантність.

56. Занадто багато вихідних посилань:
Деякі сторінки мають занадто, занадто багато посилань, відволікаючи від основного змісту сторінки.
57. Кількість додаткових ключових слів: Наявність додаткових ключових слів у сторінки може також дати Google знак якості сторінки.

58. Вік сторінки: Хоча Google і вважає за краще свіжий контент, стара сторінка, на якій контент постійно оновлюється буде вигравати в іншої більш нової сторінки.

59. Зручний для користувача макет сторінки: Ще раз посилаючись на директиву Google:

Макет сторінки найвищої якості робить набагато більш помітним її основний контент.
60. «Припарковані» домени: У грудні 2011 Google апдейт значно зменшив частоту відображення «припаркованих» доменів.

61. Корисний контент: Як зауважив читач Backlinko Джаред Каррізалес, Google вміє розпізнавати "якісний" і "корисний" контент.

Фактори Сайту

62. Наявність в контенті цінної і унікальної інформації: Google стверджує, що вони полюють на сайти, які не вносять нічого нового, особливо на так звані «партнерські».

63. Сторінка «Зв'яжіться з нами»: Не раз вищезгадана директива стверджує, що Google вважає кращими сайти з достатньою кількістю контактної інформації. Також буде перевагою, якщо ваша контактна інформація буде відповідною з інформацією у домені.

64. Довіра до домену / TrustRank: Рейтинг довіри до сайту визначається тим, скільки сайтів з високим рівнем довіри посилаються на ваш - це фундаментальний фактор.

65. Архітектура сайту: Добре спроектована архітектура сайту (особливо архітектура «silo») допомагає Google розібрати ваш контент належним чином.

66. Оновлення сайту: Як часто оновлюється сайт - особливо, як частина на сайт додається новий контент - це найважливіший показник, свіжість контенту сайту.

67. Кількість сторінок: Кількість сторінок на сайті не є важливим показником авторитетності сайту, але, по крайній мірі, такий сайт буде легко відрізнити від «партнерського» сайту.

68. Наявність карти сайту: Наявність карти сайту допомагає пошуковим машинам індексувати ваші сторінки більш ретельно, покращуючи релевантність.

69. Uptime сайту: Довге «відключення» вашого сайту через технічні роботи або проблеми на сервері можуть зашкодити вашій релевантності.

70. Місцезнаходження сервера: Місцезнаходження сервера може впливати якщо воно відрізняється від місцезнаходження запиту. Особливо важливо в пошуках «в своєму регіоні».
Не сильно впливовий фактор.

71. SSL Сертифікат (Сайти електронної комерції): Google підтвердив, що вони звертають увагу на SSL сертифікати. Це відноситься до сайтів з електронною комерцією, що використовують SSL сертифікати.

72. Сторінки «правила обслуговування» і «Політика захисту особистої інформації»: Ці дві сторінки допомагають Google зрозуміти, що даний сайт є надійним «членом» всесвітньої мережі.

73. Повторення локального контенту: Повторення сторінок і meta інформації на вашому сайті може негативно вплинути на релевантність вашого сайту.

74. Навігація «Хлібні крихти»: Це зрозумілий користувачеві спосіб організації архітектури вашого сайту, який допомагає користувачам (а також пошуковим машинам) розуміти де на сайті вони знаходяться.

SearchEngineJournal.com і Ethical SEO Consulting сайти стверджують, що така навігація може служити позитивним фактором релевантності вашого сайту.

75. Мобільна версія сайту: Офіційна позиція Google - наявність мобільної версії - це показник уважності сайту до користувача. Сайти отримують нових додаткових користувачів, що використовують мобільні пристрої.

76. YouTube: Немає сумніву, що відео на YouTube дають перевагу на сторінці результатів пошуку (можливо навіть тому, що YouTube є власністю Google).

77. Юзабіліті сайту: На сайті, незручному у використанні або з поганою навігацією завжди маленький час знаходження на сторінках, що негативно впливає на релевантність сайту. Це незалежний алгоритмічний фактор, який черпається з величезних користувацьких баз даних.

78. Використання інструментів Google Analytics і Google Webmaster: Деякі вважають, що наявність двох цих інструментів на вашому сайті збільшують його індексацію. Це також може безпосередньо впливати на релевантність вашого сайту, так як Google є більше способів аналізувати ваш сайт.

79. Відгуки користувачів / Репутація сайту: Відгуки людей на таких сайтах, як наприклад Yelp.com і RipOffReport.com ймовірно мають значення на релевантність сайту. Google навіть опублікував статтю, в якій розповідалося про намір прислухатися до відгуків користувачів.

Фактори зворотних посилань

80. Посилання з старих доменів: Посилання з старих доменів можуть бути більш корисні, ніж з нових.

81. Кількість посилань на ваш сайт доменів: Даний показник є одним з найбільш важливих факторів релевантності в алгоритмах Google, так, ви можете спостерігати графік від SEOMoz (горизонтальна вісь - позиція сторінки в результатах пошуку):

Фактори ранжирування в Google: Кількість посилаються на ваш сайт доменів


82. Кількість посилань на ваш сайт IP адрес C-Class: Даний показник свідчить про більш широкої різновиди сайтів посилаються на вас.

83. Кількість посилань на ваш сайт: Загальна кількість посилань на вас з інших сторінок, навіть одного сайту - це також фактор релевантності. Але будьте уважні зі "сквозняками" (Посилання що ведуть з усіх сторінок якогось сайту).

84. Наявність «Alt» тегів (для посилань-зображень): Текст в «Alt» тезі є текстом для зображення.

84. Посилання з доменів .edu або .gov: Matt Cutts заявив, що даний фактор не впливає на релевантність сайту, однак деякі SEO фахівці все ще думають, що в алгоритмах пошукових систем є окреме місце і для цього показника так як це більш авторитетні доменні зони.

86. PR посилань: PageRank посилаються на ваш сайт сторінок надзвичайно впливає на релевантність. Google перестав відображати лічильних PageRank, але цей коофіцієнт і досі має важливу роль.

87. Авторитетність посилаються на ваш сайт доменів: Даний фактор відіграє окрему роль в оцінці «важливості» посилання.

88. Посилання від конкурентних сайтів: Посилання від інших сайтів, що знаходяться з вашим в одній категорії щодо пошукового запиту.

89. Посилання на ваш сайт в соціальних мережах: Кількість людей, які поділилися вашим посиланням в мережі впливає на її цінність.

90. Посилання від «поганих сусідів»: Так звані посилання від «поганих сусідів» можуть нашкодити вашому сайту, докладніше тут.

91. Гостьові пости: Розміщення авторитетних статтей на тематичних виданнях.

92. Посилання на головну сторінку власного сайту: Посилання що відправляють на головну сторінку можуть відігравати особливу важливість в оцінкці самого сайту.

93. Посилання з значенням атрибута Rel «Nofollow»: Одна з спірних тем в SEO співтоваристві. Офіційне слово Google:
В цілому, ми не звертаємо на це увагу.
Але все-таки є ті, хто думає протилежне, по крайній мірі, в окремих випадках. Наявність певного відсотка «nofollow» посилань також може свідчити про природність їх походження (не шляхом спаму/закупки посилань).

94. Різноманітність типів посилань: Наявність неприродно великого відсотока посилань з одного ресурсу (наприклад: з блогів або форумів), може розпізнатися як спам. Іншими словами, посилання з різних ресурсів - ще один знак «природності» їх походження.

95. «Спонсорські посилання»: Такі слова як «спонсор», «партнерські посилання» і «спонсорські посилання» може зменшити цінність цього посилання.

96. Контекстні посилання: Посилання додані всередину тексту контенту є більш корисні, ніж посилання з порожньої сторінки або знаходяться десь в іншому місці сторінки.

97. Надмірна кількість 301 редиректів на сторінку: Посилання з переадресацією через 301 редирект зменшують частково (або навіть повністю) PR, згідно Webmaster Help Video.

98. Текст зворотного посилання (АНКОР):
Перше, текст посилання часто дає більше справжньої інформації про сторінку ніж вона сама про себе.

Очевидно, що текст посилання зараз не так важливий як раніше (і ймовірно іноді навіть є знаком спаму), але як і раніше це, хоч і трохи, але збільшує релевантність сайту.

99. Текст внутрішньої посилання: Даний параметр - ще один фактор релевантності сайту

100. Наявність атрибута «title» у посилання: Атрибут посилання «title» (текст, який з'являється при наведенні курсору на посилання) також використовується, як слабкий, але все ж фактор релевантності.

101. Посилання з сайтів з національним TLD: Наявність посилань з сайтів з національними доменами (com.ua, .ua) може допомогти збільшити релевантність в даній країні.

102. Місцезнаходження посилання в контенті: Посилання які знаходяться у верхній частині контенту будуть мати більшу релевантність, ніж ті, що знаходяться в нижній.

103. Місцезнаходження посилання на сторінці: Місцезнаходження посилання на сторінці важливо. В цілому, посилання які знаходяться безпосередньо усередині контенту будуть цінніші, ніж ті, що знаходяться в бічній панелі.

104. Релевантність посилань від схожих сайтів: Посилання з сайту, який схожий по темі з вашим, буде більш релевантні, ніж від сайту абсолютно іншої тематики.

105. Релевантність посилань від схожих web-сторінок: The Hilltop Algorithm пише, що посилання зі сторінки, яка близько пов'язана за змістом до вашої, буде більш релевантна, ніж від сторінки з іншою темою.

106. «Настрій» тексту навколо посилання: Google, можливо, може визначати, чи є посилання на ваш сайт частиною чийогось відгуку чи ні. Посилання з позитивним «настроєм» тексту навколо неї можуть мати більшу релевантність і навпаки.

107. Ключове слово в атрибуті «title» посилання: Google віддає окрему перевагу посиланням з ключовими словами в їх «title».

108. Велика «швидкість» поширення посилань: Сайти з великою швидкістю поширення посилань, як правило мають перевагу на сторінці результатів пошуку.

109. Маленька «швидкість» поширення посилань: Маленька «швидкість» поширення посилань відповідно зменшує релевантність.

110. Посилання з «Hub» сторінок: Aaron Wall стверджує, отримання посилань з топ-ресурсів або «Hub» ресурсів на певну тему дає вам спеціальні переваги.

111. Посилання з авторитетного сайту: Посилання з так званих «авторитетних сайтів» швидше за все більш ефективні, ніж з маленького або підозрілого.

112. Посилання від Вікіпедії: Хоча такі посилання є «nofollow», багато хто вважає, що посилання від Вікіпедії дають вам трохи довіри та поваги в «очах» пошукових машин.

113. «Оточення» зворотного посилання: Слова, які знаходяться поруч зі зворотним посиланням допомагають Google зрозуміти, про що та чи інша сторінка.

114. Вік зворотного посилання: Відповідно до патенту Google, старіші посилання мають більше цінності, ніж нові.

115. Посилання від справжніх сайтів та спам-блогів: Завдяки широкому поширенню блогів, Google віддає більшу перевагу посиланням від «справжніх сайтів», ніж з «фальшивих» блогів. Для розрізнення одних від інших, Google можливо використовує в якості параметрів бренд сайту і показник призначеного для користувача взаємодії.

116. «Природне» походження посилань: Сайти з посиланнями «природного» походження, як правило, мають більш високу релевантність.

117. Взаємні посилання: В схемі побудови посилань Google написано, що бажано уникати надмірної кількості взаємних посилань.

118. Посилання створені користувачами: Google здатний відрізнити посилання залишені користувачами від посилань власника того чи іншого сайту. Наприклад, Google знає, що посилання з офіційного блогу WordPress.com за адресою en.blog.wordpress.com абсолютно різна річ, порівняно з besttoasterreviews.wordpress.com.

119. Посилання через Редірект 301: Посилання через Редірект 301 можуть втратити в своїй цінності, в порівнянні з прямими, однак Matt Cutts заявив, що різниця між такими посиланнями нульова.

120. Підтримка мікроформатів семантичної розмітки Schema.org: Сторінки, що підтримують мікроформат можуть мати більшу релевантність порівняно з іншими сайтами. Збільшення релевантності може статися безпосередньо або через підвищення рейтингу на сторінці результатів пошуку

121. Знаходження в каталогах сайтів: Багато хто вірить, що Google віддає більшу перевагу сайтам що знаходяться в каталогах сайтів.

122. Знаходження в каталозі Yahoo !: Алгоритми Google також можуть брати до уваги перебування в каталогах Yahoo. Фактор не актуальний - каталог Yahoo припинив своє існування 31 грудня 2014 року.

123. Кількість зовнішніх посилань на сторінці: Показник PageRank обмежений. Це означає що посилання на сторінці з величезною кількістю вихідних посилань може мати менший PR, ніж таке ж посилання, на сторінці з їх невеликою кількістю.

124. Посилання з форумів: Через виксокий показник спаму на форумах, Google може зменшити цінність таких посилань.

125. Розмір контенту сторінки: Посилання зі сторінки з контентом, наприклад: 1000 слів, буде більш цінні, ніж такі ж посилання зі сторінки з малим вмістом.

126. Якість контенту сторінки: Посилання від сайтів з неякісним, мізерним контентом матимуть значно меншу цінність і навпаки.

127. «Наскрізні» посилання: Matt Cutts підтвердив, що «Наскрізні» посилання, враховуються не окремо, а за одне посилання.

Взаємодія користувачів

128. «Природний» показник КЕП для ключового слова: Сторінки з більш високим показником клікабельності можуть збільшити свої позиції на сторінці результатів пошуку по даному певному ключовому слову.

129. «Природний» показник КЕП для всіх ключових слів: «Природний» показник КЕП сторінки (або сайту) для всіх ключових слів, це - релевантність, заснована на людському факторі, також це знак для користувача взаємодії.

130. Показник відмов: Чи не кожен, що працює в сфері SEO погодиться, що показник відмов якось впливає на релевантність.

131. Кількість відвідувань: Підтверджено, що Google використовує дані з Google Chrome, щоб визначити - чи відвідують люди сайт чи ні (і як часто). Сайти з великим показником відвідувань, ймовірно, більш якісні, ніж сайти з невеликою кількістю.

132. Повторні відвідування: Google також може використовувати даний показник як фактор релевантності того чи іншого сайту. Сайти, на які користувачі заходять повторно отримують перевагу на сторінці результатів пошуку.

133. Заблоковані сайти: Google прибрав цю функцію в Chrome. Однак, Panda використовує цей показник, як показник якості.

134. Закладки Chrome: Ми всі знаємо, що Google зберігає призначені для користувача дані Chrome. Сторінки, які знаходяться в закладках у великої кількості людей також можуть отримати перевагу на сторінці результатів пошуку.

135. Дані з панелі інструментів Google: Search Engine Watch's Danny Goodwin репостнула повідомлення про те, що Google використовує дані з панелі інструментів як фактор релевантності. Крім показників швидкості завантаження сторінок і наявності шкідливих програм, тепер зрозуміло, яку інформацію Google збирає з панелей інструментів.

136. Кількість коментарів: Велика кількість коментарів на сторінці показник її якості і хорошої користувальницької взаємодії.

137. Час перебування на сайті: Google Analytics і дані з браузера Chrome можуть допомогти Google визначити середній час знаходження користувачів на вашому сайті. Якщо користувачі проводять багато часу на вашому сайті, це може служити показником його якості.

Соціальні сигнали

138. Кількість твітів: Як і посилання, твіти які посилаються на сторінку можуть збільшити її релевантність в Google.

139. Авторитетність твіттер акаунтів: Цілком ймовірно, що посилання в твіті від акаунтів з тоннами підписників матимуть більшу цінність, ніж посилання від яких-небудь нових або маловпливових акаунтів.

140. Кількість лайків на Facebook: Хоча Google і не може стежити за більшістю Facebook акаунтів, Цілком можливо, він розглядає кількість лайків на акаунті Facebook з вашим посиланням як слабкий, але все ж позитивний фактор релевантності.

141. Кількість репостів вашого посиланням на Facebook: Цей показник чимось схожий із зворотними посиланнями тому може мати велику цінність, ніж лайки.

142. Авторитетність Facebook акаунтів користувачів: Також як і у випадку з твіттером, посилання від більш авторитетних Facebook акаунтів можуть мати більшу цінність.

143. Кількість «пінов» на Pinterest: Pinterest - це божевільно популярна соціальна медіа мережа з безліччю публічних даних. Напевно тому Google розглядає число «пінов» на Pinterest як один з факторів соціальних мереж.

144. Кількість голосів на соціальних «обмінниках»: Цілком можливо, що Google використовує число репостів посилання на таких сайтах як Reddit, Stumbleupon і Digg як ще один тип факторів соціальних мереж.

145. Фактори релевантності соціальних мереж: Можливо, Google використовує інформацію про релевантність акаунтів, які діляться посиланнями, а також про текст, що оточує посилання.

146. Вплив факторів релевантності соціальних мереж на рівні сайту: Дані фактори можуть збільшити в цілому авторитетність сайту, що слідство підвищує і релевантність кожної окремої сторінки.

Сигнали Брендів

147. «Анкорний» текст назви бренду: Фірмовий «анкорний» текст - це просто, але дієво. Є одним з факторів бренду.

148. Пошукові запити і бренди: Простіше простого: люди шукають бренди. Якщо люди шукають ваш сайт в Google (наприклад: «Backlinko twitter», Backlinko + «чинники релевантності»), Google прийме це до уваги, коли буде визначати бренд.

149. У сайту є сторінка на Facebook і лайки: Коротко. Бренди мають тенденцію заводити сторінки на Facebook з великою кількістю лайків.

150. У сайту є Twitter акаунт і підписники: Велика кількість підписників в Twitter акаунті є знаком популярності даного бренду.

151. Офіційна сторінка компанії на «Linkedin»: Більшість бізнес компаній мають сторінки на «Linkedin».

152. Співробітники на «Linkedin»: Rand Fishkin вважає, що наявність у ваших співробітників акаунтів на «Linkedin» говорить про те, що вони, власне, працюють у вашій компанії, а це є знаком популярності бренду.

153. Принципи соціальних мереж: Аккаунт у соціальній мережі з 10000 передпісників і 2 повідомленнями на сторінці, буде мати куди менше цінність, ніж той же аккаунт, але безліччю повідомлень.

154. Згадка про бренд на новинних сайтах: По-справжньому великі бренди згадуються в розділі новин Google кожен день. Більш того, деякі бренди навіть мають їх власний розділ на першій сторінці новин.

155. Цитування: Про бренд добре згадується без посилань. Ймовірно, Google більше звертає увагу на згадування про бренд не закріплених в посилання.

156. Кількість RSS підписників: З огляду на, що Google є власником популярного сервісу RSS, має сенс те, що кількість ваших підписників на RSS також є фактором популярності бренду.

157. Наявність офісу компанії в списку Google Business: У справжніх компаній є власний офіс. Можливо тому Google використовує даний фактор, щоб визначити, чи є ваша компанія великим брендом чи ні.

158. Сайт, що платить податки підприємства:
SEOMoz опублікував статтю про те, що Google може звертати увагу на той фактор, пов'язаний сайт з оплатою податків чи ні.

Фактори спама на сайті

159. Санкції від алгоритму Panda: Сайти з низькоякісним контентом (як правило «ферми» контенту) мають, куди меншу релевантність завдяки санкціям від алгоритму Panda.

160. Наявність посилань на «Поганих сусідів»: Наявність на сайті посилань на «поганих сусідів» - це сайти, які можуть завдати шкоди користувачеві або які використовують брудні способи для підвищення своєї релевантності, є негативним фактором для релевантності вашого сайту.

161. Редіректи: Наявність хитрих редиректів (перенаправлень) на вашому сайті це дуже і дуже погано. Якщо такий факт виявиться, у сайту не просто впаде релевантність - він перестане індексуватися Google.

162. Вспливаюча або відволікаюча реклама:  Наявність подібної реклами на сайті, показник його низької якості.

163. Переоптимізація сайту: Включає в себе всі фактори на рівні сторінок, таких як: переспам ключовими словами, переспам ключовими словами в тегах «title», «h1» і т.д, надмірне вживання ключових слів.

164. Переоптимізація сторінки: Багато хто говорить, що, на відміну від алгоритму Panda, Penguin більше націлюється на окремі сторінки.

165. Велика кількість оголошень: «Алгоритм макета сторінки» накладає санкції на сайти з надмірно великою кількістю реклами і невеликою кількістю контенту.

166. Приховані партнерські посилання: Якщо зайти надто далеко в спробах приховувати партнерські посилання (особливо клоакінг), можна також отримати певні санкції від Google.

167. Партнерські сайти: Не секрет, що Google не в захваті від партнерських сайтів, тому багато хто думає, що такі сайти можуть бути під додатковим контролем.

168. Комп'ютерно згенерований контент: Google також не фанат комп'ютерно згенерованого контенту. Якщо він виявить, що ваш сайт містить такий контент, це потягне за собою жорсткі санкції, аж до припинення індексації даного сайту.

169. Надмірне підвищення PageRank: Якщо зайти надто далеко в спробах підняти PageRank, за допомогою встановлення атрибута «nofollow» на всі вихідні посилання або на більшість внутрішніх, може служити сигналом спроби обдурити систему.

170. Позначений за спам IP адреса: Якщо IP вашого сервера було позначено Google за спам, це може нашкодити всім сайтам знаходяться на даному сервері.

171. Спам в meta тегах: Переспам ключовими словами в meta тегах. Якщо Google вважатиме, що ви додаєте ключові слова в meta теги, щоб обдурити систему, він може накласти жорсткі санкції.

Фактори спаму у зовнішніх посиланнях

172. Неприродно великий приплив посилань: Раптовий, і неприродний приріст посилань на ваш сайт, безумовно є ознакою фальшивості такого посилання.

173. Санкції алгоритму Penguin: Сайти з санкціями від Google Penguin значно зменшують свою релевантність.

174. Низькоякісні посилання: Велика кількість посилань з ресурсів, які використовуються для чорного SEO просування (такі як коментарі в блогах і на форумах), може служити сигналом спроби обдурити систему.

175. Тематика сайтів що посилається на вас: Відомий сайт MicroSiteMasters.com виявив, що сайти з неприродно великою кількістю посилань з нетематичних сайтів можуть бути підозрілі для алгоритму Penguin.

176. Попередження про низькоякісні посилання: Google відправляє тисячі повідомлень з порадами як виявити фальшиві посилання. Після цього, як правило, йде падіння релевантності, хоча не в 100% випадків.

177. Посилання з сайтів з однаковим IP class C: Наявність неприродно великої кількісті посилань від сайтів з одним і тим же IP сервера, може служити знаком блогів мережі посилань.

178. Санкції, що видаються в ручну: Як відомо, Google вже доклав руку до ручних санкцій, як наприклад, з історією про крах відомого квіткового інтернет магазину Interflora.

180. «Продажні» посилання: Такі посилання, безумовно можуть вплинути на PageRank і відповідно на релевантність сайту.

181. Google Пісочниця: Нові сайти, які отримують одразу великий приріст посилань іноді поміщаються в Google пісочниця, де тимчасово обмежені в релевантності.

182. Google «Dance»: Google «Dance» може тимчасово «струснути» релевантність сайту. Відповідно до патенту Google, це може бути спосіб визначити, чи намагається сайт обдурити систему чи ні.

183. Відхилення посилань: Використовуючи цей інструмент можна зняти наслідки ручних або алгоритмічних санкцій сайтам, які стали жертвами чорного SEO.

184. Перегляд вимоги: Успішний перегляд вимог може збільшити санкції. (Сервіс поки доступний лише в старій версії Google Search Console).