Google запустив звіт «Конкурентоспроможність ціни» для товарних оголошень в Merchant Center. Він допоможе рекламодавцям дізнатися, за якою ціною інші продавці пропонують ті ж товари, що є в їхньому асортименті.
Новий звіт містить дані про середню ціну позиції і зведені показники з контрольними цінами за обраний період часу. Завдяки цьому власники бізнесу зможуть встановлювати більш конкурентоспроможні ціни і ефективніше призначати ставки, збільшуючи ймовірність кліків по своїм оголошенням.
Звіт «Конкурентоспроможність ціни» знаходиться в розділі «Розвиток аккаунта». Він доступний користувачам, які вступили в програму «Тенденції ринку».
Детальніше про звіт можна дізнатися в Довідкових матеріалах Google.
Нагадаємо, восени Google Merchant Center представив нові функції для просування товарів в свята.
Джерело: Search Engine Land