-->

Facebook скасував правило 20% тексту для візуалів

Революційне оновлення для рекламодавців Facebook.


SMM-експерт Метт Наварра розповів про зміни в довідковому центрі Facebook в розділі «Про текст на рекламних зображеннях».


Раніше правилами соцмережі пропонувалося суворе обмеження кількості тексту на сниппета до публікацій, які можуть бути промоутувати: не більше 20% від площі зображення. Тепер же довідка носить тільки рекомендаційний характер:


«Наші дослідження показали, що рекламні зображення, текст на яких займає до 20% площі, більш результативні. Тому текст, який використовується для передачі повідомлення, повинен бути максимально зрозумілим і лаконічним ».


Видання SocialMediaToday пише, що Facebook невдовзі змінить документацію в частині приписів до тексту на рекламних візуали. Інструмент по перевірці накладення тексту на зображення також незабаром стане недоступним.