-->

Арбітраж трафіку (терміни)

Тим, хто тільки знайомиться з таким поняттям, як «арбітраж», насамперед необхідно вивчити основні терміни в арбітражі трафіку. У словнику термінів нижче ти знайдеш основні і поглиблені поняття: ти можеш освоювати їх частинами - просто збережи цю сторінку в браузері натисканням клавіш CTRL+D / CMD+D і повертайся до навчання в зручний для тебе час.

Арбітраж трафіку

    Основні терміни в арбітражі трафіку

    У цій статті зібрані базові терміни з арбітражу трафіку. Якщо ти вже знайомий з основними поняттями, переходь до просунутих термінів.

    Advertiser

    Advertiser (Адвертайзер, адверт, рекламодавець, реклама) — це замовник (виробник або інтернет-магазин), який бере участь у партнерській програмі. У партнерській програмі він отримує замовлення на свої товари чи послуги та виплачує комісію арбітражнику, який привів покупця чи клієнта.

    Антифрод

    Антифрод – це система боротьби з шахрайством, запроваджена партнерською програмою. Антифрод-система дозволяє виявляти та банити несумлінних вебмайстрів, які постачають замовнику фейкових покупців (клієнтів).

    Апрув

    Апрув (аппрув, approve) - це схвалення замовлення з боку рекламодавця. Приклад: за твоїм партнерським посиланням було здійснено 5 замовлень, і у статистиці ти побачиш підтвердження всіх п'яти замовлень.

    Арбітраж

    Арбітраж (арбітраж трафіку) - це перенаправлення трафіку з одного джерела (платного або безкоштовного) в інше місце. Як джерело трафіку може бути група в соцмережі, сайт, відеоблог або закуплена реклама. Трафік спрямовується на сайт рекламодавця (інтернет-магазину, онлайн-сервісу), який платить за підтверджені (оплачені/отримані) покупцем замовлення.

    Вертикаль

    Вертикаль (vertical) - це напрям роботи в арбітражі трафіку (товарка, adult, гемблінг, беттінг, дейтинг і т.д.)

    Інсталл

    Інсталл (Install, App Install) — це встановлення програми користувачем, що оплачується рекламодавцем (у більшості випадків — розробником програми) за моделлю CPI.

    Кейс

    Кейс - це готова схема (зв'язування) по зливу трафіку на конкретний оффер (тип офферів) та з певного джерела. Наприклад, кейс по зливу трафіку на схуднення з Instagram.

    Конверсія

    Конверсія (конверт, conversion) — це перехід із перегляду статті (реклами) або кліку з реклами на купівлю товару чи послуги. Конверсія частіше виражається у числовому форматі: наприклад, можна сказати, конверсія 1до20 — значить, із двадцяти замовників, що клікнули за посиланням, здійснює одна людина. Конверсія також вважається у відсотках: 5% - це вже дуже висока конверсія з кліку на покупку.

    Креатив

    Креатив (крео, ad creative) - це візуальна частина оголошення: картинка + текст, gif + текст або відео + текст, які закликають користувача натиснути і зробити покупку. Чим клікбейтніший (зазиваючий) креатив, тим краще.

    Куки (cookies)

    Куки (кука, cookies) — це дані про відвідування користувача сайту, які зберігаються в його браузері. Багато рекламодавців оплачують покупки користувачів, здійснені не одномоментно, а протягом певного часу, наприклад, 7 днів. Цей період називається термін життя cookies та встановлюється рекламодавцем.

    Оффер

    Оффер (offer, офер) – це конкретний інтернет-магазин (онлайн-сервіс) або товар, який бере участь у партнерській програмі.

    Партнерська програма

    Партнерська програма (партнерка) – це форма співпраці між магазином та вебмайстром (арбітражником). Партнерка надає першому доступ до тисяч вебмайстрів, які готові лити трафік на оффер, і гарантує якість трафіку, а другим — зручну статистику, партнерські посилання, що враховують кліки та переходи, технічну та консультативну підтримку з питань заробітку.

    Тікет

    Тікет (ticket) - це повідомлення в системі спілкування між вебмайстром (арбітражником) і партнерською програмою, де можна поставити запитання, отримати підтримку, консультацію.

    CPA-мережа

    CPA-мережа — це платформа, де об'єднані партнерські програми різних рекламодавців.

    CPA

    CPA (cost per action, сіпіей, ЦПА) - це модель оплати, при якій арбітражник отримує виплату за конкретну дію: купівлю товару, квитка, замовлення послуги, підписку на сервіс.

    CPI

    CPI (Cost per install) - це різновид моделі CPA, при якій цільовою дією виступає інстал - установка мобільного додатка або десктопної програми.

    CPC

    CPC (Cost per click) — це модель оплати, за якої арбітражник отримує виплату за клік користувача за посиланням або рекламним банером.

    CPL

    CPL (Cost per lead) — це модель оплати, коли рекламодавець оплачує вебмайстру дані клієнта (прізвище, ім'я, номер телефону, адресу електронної пошти).

    CPM

    CPM (Cost per mille) – це вартість реклами за тисячу показів.


    Вертикалі в арбітражі трафіку:

    Адалт

    Адалт (Adult) - це заробіток на партнерських програмах сайтів знайомств та 18+;

    Гемблінг

    Гемблінг (gambling) - це заробіток на залучення гравців до азартних онлайн-ігор;

    Товарка

    Товарка - це партнерська програма, де офферами виступають товари;

    Беттінг

    Беттинг (betting) - це заробіток на залученні гравців до букмекерських контор;

    Фарма

    Фарма - це заробіток на продажу товарів медичного (околомедичного) призначення;


    Класична партнерка

    У класичній партнерці офферами виступають білі онлайн-магазини та сервіси.


    Діплінк

    Діплінк (deeplink) — це посилання, яке дозволяє направити трафік на сторінку, пріоритетну для рекламодавця (наприклад, на лендинг розпродажу).

    Афіліати

    Афіліати - це сайти, що належать одній і тій же компанії або арбітражній команді і просуваються за тими самими (або за схожими) пошуковими запитами. Мета створення афіліатних сайтів – монополізація видачі за важливими (зазвичай – комерційними) запитами.

    Беклінк

    Беклінк (зворотне посилання) - це покупне або безкоштовно здобуте гіперпосилання з ресурсу-донора на твій сайт (акцептор). Беклінки відіграють важливу роль для ранжування сайту в пошукових системах (особливо в Google).

    Холд

    Холд (hold) - це час, на який агентська винагорода заморожується на рахунку партнера і недоступна до виплати. Це потрібно, щоб покупець встиг отримати товар та не повернув його протягом законних 14 днів.

    Клоакінг

    Клоакінг (cloaking) — це метод, у якому сервер показує різним відвідувачам (людям, ботам, пошуковим роботам) різні версії сайту: змінюється регіональність, контакти, ціни, посилання.