YouTube тільки що змінив правила монетизації відео, і блогери YouTube незадоволені. По суті, тепер Google показуватиме рекламу у всіх відео, навіть якщо їх автори прямо вказали, що не хочуть реклами. При цьому творці відео не отримають ні копійки.
Про це йдеться в новому розділі правил використання YouTube - «Право на монетизацію»:
«З сьогоднішнього дня ми почнемо поступово розміщувати рекламу на обмеженій кількості відео з каналів, які не беруть участі в партнерській програмі YouTube. Це означає, що як автор, який не бере участі в YPP, ви можете в деяких своїх відео побачити рекламу. Оскільки в даний час ви не є учасником YPP, то не отримаєте частку доходу від цих оголошень ».
YPP - це партнерська програма YouTube, до якої можуть приєднатися автори відео і інфлюенсери, якщо у них більше 1000 передплатників і 4000 годин перегляду контенту за останні 12 місяців. Членство в YPP дає право на отримання частки доходу YouTube від реклами, що показується в ваших відео, але багато хто з них просто не відповідають вимогам партнерства.
«Це безумство, - говорить один великий блогер YouTube з більш ніж 3,5 мільйонами передплатників. - Якщо у вас невеликий канал, який намагається вирости і ще не отримав монетизацію, при цьому YouTube буде показувати рекламу і отримувати 100% прибутку від вашої роботи ».
Деякі, наприклад, як автор Forbes Ітан Сігел, принципово не хочуть розміщувати рекламу в своїх відео - тепер ця опція буде їм недоступна.
Такий крок послідував услід за помилкою, яка коштувала блогерам YouTube пристойного доходу, але яку Google відмовляється визнати: раптове і односторонню заяву, що 100% нічних переглядів їх відео недійсні через «неправильного трафіку». Багато хто чекав повернення колишніх умов монетизації тижнями.
«Якщо ви монетізіруете рекламу на наших невеликих каналах, то, по крайней мере, повинні віддати нам нашу долю за працю, - говорить творець The Boob Tube (який присвячений телебаченню). - Це просто, як двічі два ».
Справа в тому, що для невеликих YouTube-каналів відсутність реклами може бути конкурентною перевагою в процесі розвитку до монетизованими рівня. Поки глядачі насолоджуються переглядом відео, не дратуючись на рекламу, його автор може зосередитися на зростанні. Тепер такої можливості більше немає.
Звичайно, з точки зору YouTube, все просто - він надає безкоштовний хостинг і потокову передачу відео. Робота стрімінгового сервісу вимагає значних витрат - пам'ятаєте, скільки часу знадобилося, щоб YouTube став прибутковим? І пропускна здатність не безкоштовна. Це зрозуміло. Однак виникає очевидне запитання: якщо ви збираєтеся монетизувати невеликі канали, чому б не змінити партнерську програму так, щоб дати дрібним креаторам частку доходу?
Рішення є, але YouTube воно навряд чи сподобається.
«Ютуберам потрібен якийсь союз, - стверджує Бракс. - Я не впевнений, як це буде працювати, але вони не повинні продовжувати обмежувати дрібних блогерів».
Очевидно, що більші творці з мільйонами передплатників мають певний вплив на медіа-платформи - такі як YouTube і Instagram. Дрібним авторам в цьому сенсі складніше. І все ж, з огляду на, що мільйони людей тепер отримують певний рівень доходу за рахунок створення цифрового контенту та навіть починають покладатися на цей дохід, час для цієї ідеї, можливо, вже настав.
Основна проблема для блогерів - вони, по суті, сучасні здольники, повністю залежні від великих платформ. Союз, що володіє можливістю відповісти ударом на удар, зміг би виправити баланс сил.