За даними дослідження агентства Out Digital, проведеного на початку 2020 р додаток TikTok щомісяця відвідує близько 18 млн постійних активних користувачів. За 30 днів вони переглядають більше 20 млрд роликів. Не дивно, що всі провідні бренди вже завели собі аккаунти в цій «молодіжної» соцмережі. Реклама в в TikTok відкриває для компаній величезні можливості. Цим потрібно користуватися прямо зараз, поки соцмережа ще не переповнена комерційними відеороликами.
Про види реклами в TikTok, про те, як її запускати, і про інші важливі нюанси поговоримо в цій статті.
Кому підходить реклама в TikTok
Перед початком планування рекламної кампанії в «ТікТок» необхідно визначити, чи входить ваша цільова аудиторія в аудиторію цієї соцмережі. За даними за січень 2020 р. склад користувачів тут такий:
- стать: 60% - жінки, 40% - чоловіки;
- вік: 43% - до 18 років (офіційно TikTok можуть використовувати тільки особи 13 років і старші, але фактично вік користувачів ніхто не перевіряє), 33% - від 18 до 25 років, 21% - від 25 до 34 років;
- операційна система гаджетів: 73% - Android, 27% - iOS.
Якщо ваш бізнес націлений на більш зрілу аудиторію, не варто витрачати сили і час на просування в «ТікТок» прямо зараз. Особливо якщо ваша компанія працює в B2B-сегменті. Все-таки директора і закупівельники підприємств навряд чи сидять в цій соцмережі. Принаймні, поки що.
Також не рекомендуємо рекламуватися в TikTok невеликим локальним бізнесам (наприклад, салонам краси або шоурумам). Для таких компаній доступний тільки таргет.
Реклама в додатку «ТікТок» зайде на славу, якщо ви:
- виробляєте товари, орієнтовані на дітей і підлітків (іграшки, гаджети, модний одяг і взуття, спортивний інвентар, настільні ігри, додатки і т.д.);
- генеруєте розважальний контент (відеоролики, музику, подкасти і т.д.).
Навіть якщо ваша ЦА не збігається з аудиторією соцмережі, не списуйте TikTok з рахунків. Пам'ятайте, що практично всі соціальні мережі спочатку були заповнені підлітками. Доросла аудиторія підтягується згодом. Якщо ви будете тримати руку на пульсі і стежити за змінами статистики, ви зможете випередити конкурентів.
Які види реклами є в TikTok
Механізми просування в цьому додатку з'явилися у 2018 р., а повноцінний рекламний кабінет почали тестувати через рік у 2019. Сьогодні рекламодавцям є з чого вибрати.
Створення профілю
Зрозуміло, перший крок - реєстрація комерційного аккаунта для просування вашого фірмового контенту. Майте на увазі: просування профілю компанії не можна назвати дешевим, оскільки на створення відеороликів потрібен бюджет. До речі, нерекламні ролики (навіть від імені бренду) користувачі переглядають куди більш охоче. Крім того, такий контент може стати вірусним за рахунок репоста друзям і в інші соцмережі.
TikTok Ads
Оформити рекламу безпосередньо в рекламному кабінеті додатку на даний момент можуть жителі не всіх країн (в Росії, наприклад, можна, а в СНД немає). Обмежень по сумі рекламного бюджету не існує.
Сьогодні рекламодавцям є кілька форматів реклами в TikTok:
- Brand Takeover - відеоролик, який показується відразу після запуску програми.
- In-feed Native Video - відеоролик довжиною від 5 до 60 секунд, який періодично показується в процесі перегляду користувачем стрічки.
- Hashtag Challenge - відеоролики в рамках певного челенджу. Банер з його умовами розміщується на головній сторінці. Для участі в Челлендж користувачі створюють власний контент. Кращі ролики отримують призи.
- Branded Lens - брендовані фільтри (аналог масок в Instagram і Snapchat).
- Top View - формат, який об'єднує Brand Takeover і In-Feed Video, триває 15 секунд.
З усіх форматів самостійно запустити через рекламний кабінет можна тільки In-feed Native Video. Решта запускаються за допомогою менеджера застосунку і являють собою медійні формати, націлені на велике охоплення і взаємодія з брендом.
Для націлювання TikTok пропонує такі можливості:
- по аудиторіях (ретаргетінг на відвідувачів сайту, список покупців або користувачів фірмового додатка);
- за демографічними ознаками (вік, стать, гео по країнах і регіонах, мови, інтереси);
- по пристроях (підключення через мобільну мережу або Wi-Fi, оператор зв'язку, ціна телефону / планшета, операційна система і навіть її версія).
Реклама у блогерів
У «ТікТок», як і в будь-якій іншій соціальній мережі, є свої інфлюенсери з мільйонами і сотнями тисяч підписників. Замовити рекламу у них можна як безпосередньо, так і через спеціальні біржі, в тому числі і на офіційній платформі TikTok. У вересні 2020 року на ній було зареєстровано понад 19 тис. блогерів, яких можна впорядкувати за географією, охопленням, середній кількості переглядів і іншим параметрам.
Існує декілька форматів реклами у блогерів:
- пре-рол (короткий ролик перед основним відео),
- замовний креатив,
- челлендж.
Майте на увазі: 50% переглядів будуть приходити з розділу «Рекомендоване». Чим більше аудиторія у обраного вами тіктокера, тим більше цей показник. Це означає, що, якщо ви ставите таргет на підписників, то вам потрібно знайти блогера з аудиторією в 2 і більше мільйонів. А для показу конкретної ЦА потрібно замовити зйомку певного креативу, який з великою ймовірністю сподобається їй і буде показуватися схожим людям в «Рекомендованому».
Ще одна особливість «ТікТок» - популярність нативной реклами і висока ймовірність зливу бюджету при публікації звичайних обяв. Якщо відео буде схоже на те, що публікують рядові користувачі, його навряд чи будуть пролистувати так часто, як стандартний ролик із закликом купити зі знижкою. Цю ж тенденцію ви можете спостерігати і в «Інстаграме».
Як запустити таргетовану рекламу в TikTok
Спочатку потрібно створити рекламний ролик, відповідний правилам розміщення реклами в «ТікТоке»:
- довжина ролика - 5-60 сек .;
- розмір відео - до 500 Мб;
- дозволені формати - .mov, mp4, .mpeg, .avi, .gif;
- дозвіл вертикальних роликів в пікселях - 720х1280, горизонтальних - 1280х720, квадратних - 640х640 (співвідношення сторін, відповідно, - 9:16, 1: 1 і 16: 9).
Щоб елементи зображення не обрізалися при показі, слід залишити по краях «зазори»:
- 130 пікселів зверху,
- 484 пікселя внизу,
- 44 пікселя зліва,
- 140 пікселів справа.
Відео можна створити в редакторі TikTok, використовуючи готові шаблони з Video Creation Kit і свої зображення. Там же можна накласти безкоштовні аудиодорожки.
Рекламне оголошення в TikTok також можна супроводити текстом довжиною 12-80 символів і закликом до дії.
Далі розберемося, як запустити рекламу в ТікТок і не злити бюджет.
Налаштування таргетингу в рекламному кабінеті ТікТок
Щоб створити рекламний кабінет, клікніть тут.
При створенні профілю виберіть країну і клікніть "Business (promote goods / services)". Пам'ятайте, що вибір країни означає автоматично і вибір валюти, і облік податкових платежів. Тобто якщо ви вкажете в Україні, то витрати на рекламу будуть включати в себе ПДВ.
- Охоплення. Для максимального охоплення цільової аудиторії; підійде для медійних задач.
- Трафік. Для підвищення відвідуваності сайту.
- Завантаження додатку. Для залучення уваги користувачів до фірмового додатком.
- Перегляди відео. Для залучення користувачів до перегляду відеоролика.
- Конверсія. Для відстеження конверсії (щоб налаштувати таку рекламу, потрібно встановити піксель).
На цьому налаштування кампанії закінчується. Тепер переходимо на рівень групи оголошень. Її теж потрібно назвати, а потім вибрати плейсмент - місця для публікації реклами. Тут вам буде запропоновано список з декількох додатків, включаючи, звичайно, сам «ТікТок». Інші опції маловідомі, але підключені за замовчуванням.
Крім налаштувань по демографії та інтересам, ви можете таргетуватись на призначені для користувача аудиторії:
- по ідентифікаторів IDFA і GAID;
- на залучених користувачів, які взаємодіяли з вашим контентом в TikTok;
- на активну в вашому додатку аудиторію;
- на користувачів, які відвідували ваш сайт.
Після встановлюється денний або загальний бюджет для конкретного оголошення.
Наступний крок - вибір графіків показів рекламної кампанії, в тому числі і конкретні години.