YouTube тестує функцію «Hype», яка дозволяє глядачам підвищити ймовірність того, що відео «з’явиться в рейтингу разом з іншими розкрученими відео цього тижня».
Оголошуючи про цей експеримент, YouTube прирівнює «Hype» до існуючої функції «Подобається» та «Поділитись».
Існують помітні обмеження для цієї можливості, починаючи з того, що «Хайпи не використовуються як індикатор для системи пошуку та виявлення YouTube».
Ви можете рекламувати лише відео, опубліковане за останні сім днів, тоді як експеримент «обмежується підмножиною творців контенту Партнерської програми YouTube, які мають менше ніж 500 000 підписників». Насправді Hype призначений спеціально для того, щоб «допомогти невеликим творцям отримати підтримку від спільноти, а також бути відкритими для нової аудиторії».
Натомість розкручені відео з’являються в розділі «Explore», який може стосуватися головної стрічки, окремої від стрічки «Популярні».
Hype зараз тестується в Бразилії, Тайвані та Туреччині. Цікаво чи буде «Hypes» платною функцією, як-от Суперчат, Супернаклейки та Суперподяка. Якщо так, це може запустити позитивний цикл у плані збільшення охоплення та грошової підтримки творців (і YouTube).