-->

Що таке Google E-E-A-T?

Позиції вашого вмісту чи бренду на сторінках результатів пошуку мають вирішальне значення для залучення трафіку та залучення потенційних клієнтів. 

Якщо ви отримуєте місце на першій сторінці у ТОП 10 пошукової видачі, то це досягнення, але місце ТОП 1, хочуть усі компанії. 

Тому важливо використовувати всі можливі тактики, щоб досягти результату. Саме тут на допомогу приходить E-E-A-T (досвід, експертність, авторитетність і надійність) Google. 

Хоча це не є фактором ранжування в алгоритмі Google, він використовується для оцінки якості вашого вмісту та відіграє важливу роль у його рейтингу.  

У цій статті ми досліджуватимемо EEAT (і YMYL), роль штучного інтелекту в пошуку, і розглянемо, як ви можете покращити обидва, щоб підвищити пошукову оптимізацію (SEO) і підвищити рейтинг у Google.

    Що таке E-E-A-T?

    Спочатку рейтинг якості Google був EAT (експертиза, авторитетність і надійність). Додаткове E для «Досвіду» було додано у 2022 році, щоб включити досвід ранжирування вмісту.

    EEAT є частиною інструкцій Google щодо оцінювання якості пошуку. Вони використовуються людьми, яких називають оцінювачами якості, для оцінки вмісту на основі трьох факторів: якості сторінки , розуміння потреб користувачів і задоволення потреб користувачів .

    Зворотний зв’язок від оцінювачів допомагає пошуковій системі вимірювати успішність оновлень алгоритму.

    Розглянемо кожен елемент EEAT детальніше:


    Що таке E-E-A-T

    E- Досвід
    Чи має автор контенту власний чи життєвий досвід щодо теми, про яку він пише? Наприклад, люди з більшою ймовірністю довірятимуть огляду того, хто користувався продуктом, ніж того, хто не користувався. Ось приклад із Medium про програми, які цей автор використовував, щоб полегшити своє повсякденне життя.

    Е - Експертиза
    Чи має автор контенту знання чи вміння говорити на цю тему? Наприклад, коли справа доходить до усунення витоку, люди, швидше за все, довірятимуть вмісту сантехніка, ніж ентузіасту з невеликим досвідом. Ось приклад із нещодавнього подкасту DMI із великим маркетологом Рендом Фішкіним, який демонструє його рівень знань, щоб говорити про розуміння аудиторії.

    А - Авторитетність
    Чи відомий веб-сайт або сторінка як вихідне джерело для теми? Наприклад, якщо хтось хоче дізнатися про останні тенденції моди, такий сайт, як Vogue, на відміну від блогу ентузіастів моди, буде вважатися авторитетним.

    T - Надійність
    Надійність є основою EEAT і найважливішим фактором, який слід враховувати. Аналізуючи надійність, оцінювачі якості дивляться на творця, вміст і веб-сайт. Ось чому так важливо, щоб факти були точними, а автор мав авторитет і включав надійні джерела. (Почати можна з високоавторитетних сайтів, таких як New York Times). Крім того, важливо, щоб сам сайт був надійним, наприклад, був безпечним для покупок або містив правила конфіденційності даних. Ось приклад політики конфіденційності та файлів cookie з медіа-сайту TechCrunch.

    Чому EEAT важливий?

    Google та інші пошукові системи хочуть знайти вміст, який люди вважають цінним. Вони хочуть надати користувачам хорошу взаємодію з користувачем, яка дає достовірні та корисні відповіді на те, що вони шукають. Ці користувачі, швидше за все, знову скористаються пошуковими системами. 

    Це видно з регулярних оновлень алгоритму, нового Google Search Generative Experience (SGE) на основі ШІ та включення «досвіду» в E-E-A-T.

    Відповідно до вказівок Google , досвід, експертиза, авторитетність і надійність (E-E-A-T) є важливими факторами при оцінці якості сторінки. Найважливішим членом сімейства E-E-A-T є надійність.

    Основою E-E-A-T є вміст, який Google оцінює як надійний завдяки поєднанню знань, досвіду та авторитету.  

    «Google додав «Досвід» як ще одне «Е», тож вони явно мають великий досвід і неохоче рекомендують сміттєві веб-сайти у своїх результатах пошуку, оскільки це негативно впливає на їхню репутацію», – сказав Люк О’Лірі, віце-президент Neil Patel Digital на нещодавній подкаст DMI.


    Як Google оцінює E-E-A-T?

    Оцінювачі якості Google використовують рівні для оцінки EEAT. Це такі: 

    • Найнижчий: ці сторінки поділяються на три категорії: шкідливі, ненадійні та спам. 
    • Відсутність: Сторінки в цій категорії вважаються низькоякісними, оскільки їм бракує знань, досвіду чи авторитету щодо теми чи мети сторінки, але вони не є шкідливими. Наприклад, це може бути блог, написаний про польоти на літаку, але автор не має в цьому досвіду. 
    • Високий рівень: ці сторінки пропонують значну кількість досвіду, довіри та надійності, щоб служити меті та досягати її. Google дивиться на рівень зусиль, рівень таланту чи майстерності та оригінальність разом із позитивною репутацією. 
    • Дуже високий рівень: сторінки з найвищим рейтингом мають ті сторінки, які свідчать про високий рівень зусиль, оригінальності, таланту чи майстерності. Це включатиме людей, які демонструють широкі практичні знання теми, про яку вони пишуть. 

    Що таке YMYL?

    Ще одна річ, на яку ви повинні звернути увагу, поряд з EEAT, це «Ваші гроші або ваше життя» (YMYL). 

    Google класифікує веб-сторінки як YMYL, якщо вміст потенційно може вплинути на щастя, здоров’я, фінансову стабільність або безпеку людини. Сюди входить контент, присвячений поточним подіям і новинам, фінансам, уряду та законодавству, здоров’ю та безпеці та покупкам. 

    Прикладами вмісту YMYL можуть бути: як заповнити податкову форму, як накопичити на пенсію або як лікувати рак кишечника. 

    Ця сторінка Центру з контролю та профілактики захворювань про виявлення кору є гарним прикладом YMYL.

    Оцінювачі якості Google мають високі стандарти оцінки якості сторінок YMYL, оскільки їхній вміст може вплинути на користувача. 

    Як щодо EEAT і контенту, створеного штучним інтелектом?

    Зараз Google не позначає вміст, створений штучним інтелектом. Однак він рекомендує видавцям контенту позначати створені штучним інтелектом зображення за допомогою метаданих зображень IPTC і додає, що компанії, які займаються штучним інтелектом, незабаром додадуть ці метадані автоматично.

    Для текстового вмісту Google залишає видавцям право вирішувати, чи позначати вони вміст AI. Але на нещодавній конференції гігант пошукової системи сказав, що його алгоритми та сигнали засновані на людському вмісті, тому він розміщуватиме природний (або створений людиною) вміст на першому місці. 

    Примітка. Це може змінитися, оскільки Google хоче створити політику щодо штучного інтелекту, тому важливо стежити за розвитком подій.

    Як ви можете покращити EEAT?

    Як ви бачите, покращення вашого EEAT може допомогти оптимізувати ваш вміст і посилити ваші зусилля з SEO. Це також може допомогти вам створити якісний вміст, релевантний і корисний для вашої цільової аудиторії. 

    Отже, як ви можете покращити свій EEAT? Ось шість порад.

    1. Заповнити прогалини в знаннях

    Якщо ви розумієте свою аудиторію , ви повинні знати, що вони шукають в Інтернеті. 

    Після того, як ви охопили основні теми, які стосуються вашого продукту чи послуги, про що ще ви можете написати? 

    Саме тут вам потрібно розумно підійти до стратегії контент-маркетингу та шукати прогалини, які не заповнюють ваші конкуренти. Чи є штатний експерт, який має цікавий погляд на популярну тему? Або ви натрапили на відгуки клієнтів, шукаючи інформацію на певну тему?

    Наприклад, припустімо, що ви працюєте в косметичній компанії. Напевно, ви вже створювали контент про переваги продуктів або поради щодо догляду за шкірою. Але як щодо контенту, який описує процедуру краси на основі типу шкіри? Це може бути інфографіка або міні-електронна книга, яку можна використовувати для збору даних .

    Ви можете придумати нові ідеї щодо вмісту шляхом мозкового штурму або скористатися таким інструментом, як Topic Research Tool Semrush або AnswerThePublic. 

    Головна порада: веб-сайти пліток, модні веб-сайти та форуми фанатів можуть показувати докази високого EEAT. Крім того, деякі типи інформації можна знайти майже виключно на форумах і обговореннях, де спільнота експертів може надати цінні погляди на теми.

    2. Додайте й оновіть вміст

    Google любить новий вміст, оскільки він показує, що ваш сайт регулярно обслуговується. Регулярність вашого вмісту залежатиме від типу, який ви створюєте. 

    Якщо ваша компанія відома великими дослідницькими публікаціями, ваш розклад вмісту має відображати це. Однак, якщо ви ведете інформативні блоги або щотижневі вебінари, вам слід частіше публікувати публікації, щоб відобразити це та тримати свою аудиторію в курсі подій. 

    Не залишайте наявний вміст недоторканим. Вміст може швидко застаріти, особливо якщо він базується на тенденціях або використовує статистику. Ви повинні провести аудит вмісту, щоб побачити, як працює наявний вміст. 

    Після перевірки вам слід оптимізувати найефективніший вміст або вміст, який ваша аудиторія вважає цінним, щоб оновити його. Google побачить, що ви оновили вміст, і винагородить вас за ваші зусилля. 

    3. Робота з експертами

    Немає значення, якого розміру компанія, у якій ви працюєте, завжди корисно співпрацювати з експертами для створення оригінального вмісту, який надсилається в EEAT. 

    Це може бути власний персонал із глибокими знаннями в певній галузі або зовнішній експерт, який може надати новий погляд на тему, що стосується вашого бізнесу. 

    У DMI ми регулярно співпрацюємо з багатьма експертами, включно з деякими з Neil Patel Digital у подкастах, блогах і вебінарах . Це надає нашим членам і студентам сучасні практичні знання, а також допомагає підвищити впізнаваність бренду та залучити потенційних клієнтів.

    Є багато форматів вмісту, які можна використовувати для співпраці з експертами, наприклад:

    • Гостьовий блог
    • Інтерв'ю на вебінарі
    • Подкаст інтерв'ю
    • Цитати в блозі
    • Whitepaper
    • Електронна книга або посібник
    Однак важливо вибрати «експерта», якого Google розпізнає. Це можна зробити, переглянувши сигнали EEAT експерта, такі як профіль у соціальних мережах, особистий блог або сайт, облікові дані автора (наприклад, бестселери New York Times) або онлайн-публікації. 

    Головна порада: ви також можете розглянути можливість використання впливових людей, які пов’язані з вашим брендом і мають послідовників, які відповідають вашій цільовій аудиторії. Якщо ви виберете правильного впливового фактора та розробите відповідний контент, ви зможете потрапити на радар зацікавлених клієнтів і потрапити в EEAT. 

    4. Використовуйте посилання для встановлення зв’язків

    Якщо ви створюєте багато контенту, ви побачите, що ви будете писати про низку ключових тем, які важливі для вашої аудиторії. 

    Хоча важливо мати найефективніші частини вмісту, також важливо пов’язувати їх з іншим відповідним вмістом. Це можна зробити стратегічно за допомогою моделі концентрації та спиць (або стовпів вмісту ). 

    Ця модель означає, що у вас є «центрові» теми (наприклад, соціальні медіа чи SEO), які ви посилаєте на серію пов’язаних публікацій або «спиць» (це можуть бути більш глибокі статті про соціальні медіа чи SEO). 

    Наприклад, скажімо, ви зосереджені на соціальних мережах як на темі. Ваш центр може бути «Які канали соціальних мереж найпопулярніші?» З цього ви можете створити кілька статей, присвячених кожній соціальній платформі, наприклад TikTok, Facebook тощо. Потім ви можете додати ще один рівень, який зосереджуватиметься на спеціалізованих темах, таких як алгоритми соціальних мереж або творці контенту. Ці інші статті є спицями, які відходять від вашої основної статті.

    Використовуючи цю модель, ви розвиваєте авторитет у темі. Включення внутрішніх посилань від концентратора на кожну спіцю та серед спілок може допомогти подавати в EEAT. 

    Головна порада: переконайтеся, що ви використовуєте чіткий прив’язний текст, коли посилаєтеся на свій вміст, щоб уточнити, на який саме інший вміст веде посилання. Ви можете перевірити, чи ваші існуючі посилання використовують прив’язковий текст, використовуючи інструмент аудиту сайту. 

    5. Керуйте та контролюйте репутацію бренду

    Надійність є основою EEAT, тому важливо мати позитивну репутацію в Інтернеті. І навпаки, якщо у вас негативна репутація, ви повинні щось з цим зробити, оскільки це вплине на вашу довіру та рейтинг у SERP.  

    Ви можете стежити за репутацією свого бренду через Google або на таких сайтах, як Trustpilot і Yelp. Такі форуми, як Reddit і Quora, також можна сканувати на предмет згадок брендів, тоді як платформи соціальних мереж зазвичай використовуються для того, щоб клієнти висловлювали свої погляди – позитивні та негативні.  

    Ключ до створення позитивної репутації полягає в тому, щоб відповідати клієнтам через різні канали. 

    Якщо це позитивний відгук, подякуйте особі за те, що вона залишила його, і подумайте про те, щоб попросити її надати відгук, який ви можете використати для соціального підтвердження. 
    Якщо хтось залишає негативний відгук або коментар, дайте відповідь і запитайте його, що ви можете зробити, щоб вирішити проблему, або вибачтеся, якщо це скарга на продукт або послугу. 
    Головна порада : налаштуйте бізнес-профіль Google , щоб надати інформацію про компанію, як-от місцезнаходження, години роботи тощо. Існує також розділ огляду, яким можна керувати та контролювати.   

    6. Зосередьтеся на досвіді клієнтів (CX)

    Взаємодія з клієнтами має вирішальне значення для Google. Це хліб з маслом його бізнесу, оскільки його мета полягає в тому, щоб підключити пошукову систему, щоб спрямувати людей на цінний і надійний вміст, який відповідає їхнім потребам. 

    Значною частиною цього є шлях клієнта. У подкасті DMI Люк О'Лірі вказує, що бренди повинні узгоджуватися з тим, що користувачі очікують від клацання результату пошуку. Отже, якщо користувач натискає посилання на блог, він повинен перейти безпосередньо до цього блогу та побачити вміст, який він очікував на основі вмісту в SERP.

    «За оптимізацією сайту справді майбутнє, тому що Google зосереджується на цьому. Розвивайте свій веб-сайт, щоб отримати досвід, щоб взяти під контроль і спонукати людей більше взаємодіяти з вашим брендом і сторінками».
    Люк О'Лірі на подкасті DMI

    Наприклад, O'Leary працював із фінансовим клієнтом і тестував розміщення наявних відео на його сторінках. «Ми виявили, що люди витрачатимуть на сторінку вдвічі більше. Ми перейшли від однієї сторінки до трьох. Люди набагато більше взаємодіяли з сайтом і брендом, тому що вони відчували зв’язок і відчували, що просто кращий досвід».

    Головна порада. Ознайомтеся з Core Web Vitals , щоб зрозуміти, як оптимізувати свій веб-сайт для кращої роботи в Інтернеті.