-->

Все про Reels. Переклад ГАЙДУ від META (2024)

Компанія МЕТА (Instagram) представила свій повний гайд по створенню та просуванню Reels у Інстаграмі. Даний гайд містить 84 сторінки.

Сьогодні ми підготували для вас скорочений варіант даного гаду з просування Рілсів у Інстаграм у 2024 році.

Інформацію узято з перекладу який зробила команда платформи BAN.media за допомогою ChatGPT.

Все про Reels. Переклад ГАЙДУ від META

Все про Reels, або посібник по креативамдля малого бізнесу.

Впершу чергу у даному гайді розглядається як привернути увагу аудиторії за допомогою зрозумілих та цікавих відео і підвищити результативність реклами.

    Можливості Reels: збільшення популярності коротких розважальних відео

    Зростання популярності коротких розважальних відео.

    Короткі відео стали ще одним кроком у еволюції створення, перегляду та публікації розважального контенту.

    Їх переваги:
    • Натуральні, щирі, близькі до кожного.
    • Міцний сюжет, що привертає увагу.
    • Захоплюючі, несподівані, зачаровуючі.

    Відео Reels спонукають до дії

    Бренди стають частиною культури та спільнот. Протягом останніх 6 місяців кількість відео у форматі Reels, опублікованих щоденно, подвоїлася та становить 2 млрд.

    Бренди залучають нових підписників та клієнтів. Половина опитаних користувачів підписалися на обліковий запис компанії, а 50% надіслали повідомлення компанії після перегляду відео.

    Бренди звертають увагу на клієнтів. 2/3 опитаних користувачів придбали товар або послугу після перегляду відео у форматі Reels.

    Відео у форматі Reels допомагають досягати результатів.

    Додавання відповідних рекомендаціям креативних відео у форматі Reels до креативів стандартного типу, допомогло досягти наступних результатів, у всіх місцях розміщення (у порівнянні з кампаніями, де використовувалися лише креативи стандартного типу)*:

    • На 16% знизилася ціна за дію;
    • На 13% зросла рентабельність інвестицій у рекламу;
    • На 29% вищий коефіцієнт конверсії;
    • На 11% більші охоплення;
    * Результати отримані на основі 10 досліджень приросту, проведених у період з квітня 2023 року по травень 2023 року міжнародними компаніями-рекламодавцями з різних галузей, включаючи електронну комерцію, товари споживання народного призначення, роздрібну торгівлю та технології. Нативний креатив Reels — це відео 9:16 з включеним звуком, що відповідає вимогам безпечних областей. Досліджувалися креативи, де застосовувався принаймні один додатковий прийом для привертання уваги, наприклад, відеоряд із людьми, стікери з текстом, звукове супроводження, природний контент і привабливе обличчя вперше декілька секунд.

    Мова Reels: що це таке, як освоїти цю мову та використовувати її основні принципи.

    Reels - це не лише місце розміщення. Це нова мова

    Reels - це не лише місце розміщення. Це нова мова.

    Формат Reels відкриває широкий простір для експериментів. Відео можуть бути смішними, захоплюючими або провокаційними. Вони можуть дивувати, навчати чому-то новому або представляти новий бренд чи товар.

    Але у них є щось спільне, а саме стиль подачі матеріалу. МЕТА називає це "мовою Reels", і у цій мові є 3 відмінних якості.

    Успішні відео Reels здатні розважити аудиторію.

    Порада:
    Комбінуйте аудіо, візуальні ефекти та креативний сторітеллінг, щоб викликати у глядачів емоційну відповідь.
    Для креативу Reels, де аудіо містить згадку про бренд, спостерігається статистично значне збільшення середньої позитивної реакції більше ніж на 22 пункти в порівнянні з рекламою, де бренд не згадується у звуковому супроводі.

    (Дослідження попиту споживачів, проведене MetrixLab (дослідження, замовлене Meta серед 10 000 жителів США у віці від 18 років; активні користувачі Instagram у першому кварталі 2022 року). Докладніша інформація наведена у примітках для доповідача.)

    Успішні відео Reels легко сприймаються.

    Поєднання відповідного темпу, цінностей і чіткого повідомлення дозволяє привернути увагу аудиторії.

    65% органічні відео Reels містять текстовий стікер, накладений на відео.

    (Джерело: Внутрішні дані Instagram, вересень 2022 року.)

    Креатив у форматі Reels, де використовувалися текст і текстові стікери, у середньому показував позитивну реакцію на більше ніж на 11 пунктів вище, порівняно з креативами без тексту та текстових стікерів. Успішні відео Reels легко сприймаються.   

    (Джерело: Дослідження попиту споживачів, MetrixLab. (Дослідження, проведене за дорученням Meta серед 10 000 жителів США у віці від 18 років; активні користувачі Instagram у першому кварталі 2022 року). Додаткові відомості наведені у примітках для доповідача.)

    Успішні відео Reels емоційно близькі до глядачів.


    Використовуйте впізнавані історії, візуальні коди та шаблони поведінки, щоб встановити особистий контакт із глядачем.

    • 84% юних споживачів визнали, що вони віддають перевагу "неідеальному" контенту від брендів.
    • Після аналізу вибірки з 1,2 мільйонів рекламних відео у форматі Reels ми виявили, що відео, де показано обличчя людини (наприклад, дорослий або дитина), у середньому мають CTR на 27% вище.
    (Джерело: Звіт "Cult of Ugly" від YPulse за 2019 рік. Аналіз приблизно 2,2 мільйонів рекламних відео у форматі Reels на Facebook та Instagram. Результати досліджень не гарантують, що у майбутньому результати будуть такими ж.)

    Структура історії: з чого почати, чим закінчити і що говорити посередині.

    Структурування історії

    Структурування історії

    Будь-який бренд, незалежно від розміру, продукту та наявного бюджету, може створити чудове відео Reels.

    Що вам знадобиться:
    • Роздрукована копія розкадровки
    • Письмове приладдя
    • Уява
    Якісні рекламні відео в Reels привертають, утримують увагу та винагороджують за неї.
    Ваші Reels

    Початок.  Привернення уваги. Якісні відео у форматі Reels "зацікавлюють" глядача з перших секунд. 

    Середина. Утримання уваги. Якісні відео у форматі Reels є актуальними і мають цінність для глядача.

    Висновок. Винагорода за увагу. Якісні відео у форматі Reels завершуються корисним результатом, закликом до дії або запрошенням до участі.


    Приклад структурування вашої історії - в дії:

    Приклад структурування вашої історії - в дії:

    5 методів привернути увагу

    Для привертання уваги не обов'язково показувати великий логотип у середині відео. Важливо "зацікавити" глядача, наприклад, чимось несподіваним, розважальним або захоплюючим у перші секунди, щоб він залишився і отримав корисний результат:

    • Використовуйте аудіо, щоб привернути увагу.
    • Залучіть аудиторію.
    • Запропонуйте корисні знання.
    • Викличте зацікавлення.
    • Відтворіть ситуацію, на яку глядач може відгукнутися.

    5 методів утримати увагу

    Після того, як вам вдалося привернути увагу, наступним завданням є представлення бренду або продукту у форматі Reels таким чином, щоб це було захопливо, емоційно близько до глядача і легко сприймалось. Почніть з того, що дійсно цікавить вашу аудиторію, а не з того, що ви хочете сказати, а потім подумайте, як ваша історія може бути корисною для людей.

    • Покажіть, як саме щось працює.
    • Демонструйте продукт у реальному житті.
    • Зробіть рекламу простою для розуміння.
    • Зробіть її захоплюючою.
    • Зробіть її веселою та кумедною.

    Використання переходів для утримання уваги

    Цікаві переходи допомагають залучити аудиторію. Перегляньте відео праворуч, де представлені ідеї переходів для будь-яких відео у форматі Reels, включаючи:
    1.  Дотик до камери
    2. Магія руху
    3. Панорамування
    4. Змахування
    5. Вихід з кадру
    6. Оплеск

    5 методів винагороди за увагу

    Хороша історія завжди повинна відзначитися гідним закінченням. Це може бути чіткий заклик до дії, корисний результат, що винагороджує глядача за увагу, або запрошення залишити коментар чи зв'язатися з компанією.

    • Завершіть історію, розкажіть про ваш бренд.
    • Завершіть історію демонстрацією товару.
    • Завершіть історію додаванням гумору в кінці.
    • Використовуйте анімацію, щоб залучити увагу до заклику до дії.
    • Запропонуйте аудиторії висловити свою думку.

    Поради по креативам

    Розкадрування креативу
    Розкадрування креативу

    Типи історій: базові елементи Reels для будь-яких бізнес-цілей.

    Типи історій

    Можна використовувати блоки з попередніх слайдів, щоб створити розкадровку для будь-якої концепції рекламного відео Reels. Головне - пам'ятати, що воно повинно бути захопливим, емоційно близьким до глядача та легким для сприйняття.

    Якщо ви не знаєте, що робити в першу чергу, можна почати з аналізу "типів історій" - набору часто використовуваних наративів, популярних на платформі.

    Зовсім не обов'язково створювати відео Reels з нуля - можна просто адаптувати вміст, який у вас вже є. Для пошуку нових ідей шукайте цей тег на наступних слайдах!

    Що вам знадобиться:
    • Роздрукована копія брифу на креатив 
    • Письмові приналежності
    • Уява

    Для початку спробуйте один або декілька з цих типів історій:

    №1 Фотодамп. Колекція зображень або відео, синхронізованих з музикою. Як використовувати: перетворіть фотографії та відеокліпи в розважальні або інформативні історії, що розповідають про ваші товари та послуги або про те, які відчуття вони можуть викликати у людей.

    Як зібрати більше потенційних клієнтів?

    “Які послуги ми надаємо” для консалтингових/юридичних послуг
    "Які тренди щодо [догляду за волоссям/нігтями/ шкірою] будуть актуальні влітку?" для постачальників послуг в бʼюті сфері
    "Деталі щодо Малберрі-драйв 123" для агентів з нерухомості, архітекторів та дизайнерів інтер'єрів.
    "Як спланувати захоплюючу вечірку на день народження?" для івент організаторів

    Приклад https://www.instagram.com/reel/Ch5xBaxuY61/ 

    Як збільшити кількість покупок?


    №2 Список "До якого типу ви відноситеся?" Ваш товар переосмислюється в контексті типів людей, речей і ситуацій, які можуть викликати емоційну реакцію у аудиторії. Як використовувати: запропонуйте 5 відомих персонажів або клієнтів. Як би вони використовували ваші послуги? Які проблеми ваші послуги можуть допомогти їм вирішити?


    №3 Список фактів. Відео розбивається на невеликі блоки за допомогою текстових стікерів. Як використовувати: складіть список із трьох функцій або переваг вашого товару. Як можна було б розповісти про них звичайною повсякденною мовою?

    №4 Послідовність переходів. Для підсилення візуального ефекту можуть використовуватися переходи зі зсувом вгору або в бік. Як використовувати: використовуйте реквізит, товар, рухи тіла — все, що може створити динаміку. Ось декілька ідей для початку. Також можна використовувати функції переходів у інструментах створення Reels або додатках для бізнес-партнерів Meta.

    №5 Навчальний курс. Щоб подякувати аудиторії за увагу, поділіться знаннями та досвідом, або поясніть щось складне простими словами. Як використовувати: які найбільш поширені запитання, пов'язані з використанням вашого товару або послуги, які часто ставлять користувачі? Складіть детальний покроковий огляд з відповідями на ці запитання.

    №6 До і після. Можливість найбільш яскраво продемонструвати переваги товару або послуги. Як збільшити кількісь лідів Як збільшити кількість продаж Як використовувати: Подумайте про те, як ваші товари або послуги можуть змінити життя інших людей. Як все було "до" і як стане "після"? Спробуйте додати гумор, щоб викликати у глядачів емоційну відповідь.

    №7 Точка зору (POV). Покажіть ситуацію, яка зазвичай викликає емоційний відгук у аудиторії, з точки зору розповідача. Як використовувати: Подумайте про ситуацію, в якій ви могли б використовувати свої товари або послуги, щоб зробити відео цікавішим.

    №8 За кулісами. Показати аудиторії те, що зазвичай залишається за кадром. Використайте це, щоб показати процес створення ваших товарів або послуг або роботу вашого магазину

    Як швидко створювати Reels: інструменти та партнери.


    Як швидко створити відеооб'єкти для Reels

    Створення реклами в Reels може бути простим і захоплюючим! Ось декілька корисних інструментів та рекомендацій

    Щоб створити чудове відео Reels, слідуйте порадам Creative Essentials.
    • Використовуйте формат відео 9:16. Щоб створити ефект занурення у відео. Рекламні відео у форматі Reels у співвідношенні 9:16 в середньому показали статистично значне підвищення позитивного реагування (на більш ніж 7 пунктів), порівняно з відео в інших форматах.
    • Добавте аудіо. Щоб зробити своє відео захоплюючим. Реклама в Reels з використанням музики та голосу в середньоу проявляє статистично значне підвищення позитивної реакції ( більше, ніж на 1 5 пунктів ), упорівнянні з рекламою без звук у.
    • Враховуйте безпечні межі. Для уникнення перекриття текстових накладань та інших повідомлень елементами інтерфейсу Reels. Всередньому показник CTR досліджених рекламних відео, які були ідентифіковані як враховуючі безпечні межі Reels, вищий на 39%.

    Контрольний список для створення відео

    Тепер час створити рекламу в Reels, використовуючи отримані знання! Заповніть контрольний список нижче, щоб нічого не пропустити під час підготовки до створення креативу Reels.

    • Підготовка плану. Я завершив (-ла) створення розкадрування для відео Reels і бриф на креатив. 
    • Спосіб створення відео. Я знаю, як створити відео Reels (органічний шаблон або інструменти створення, інструменти автоматизації, допомога бізнес-партнера Meta або співпраця з автором Meta).
    • Дотримання рекомендацій. Я буду створювати відео у форматі 9:16 зі звуком і вбудованими безпечними областями.
    • Аудіо. Якщо я створюю відео Reels самостійно, я вибираю аудіо, доступне для комерційного використання, або власні аудіодоріжки (наприклад, озвучення).
    • Об'єкти. Якщо я роблю відео Reels самостійно, я створив (-ла) об'єкти, які підходять для розкадрування.

    Розміщення реклами: розробка стратегії кампанії та вимірювання результатів.

    <

    Займемося рекламою

    Підвищуйте ефективність своїх рекламних кампаній за допомогою відео Reels. "Додайте місця розміщення Reels, щоб досягти більшого. "Додати" не означає "замінити".

    Налаштуйте креатив з урахуванням потреб кожної особи з вашої аудиторії.

    Стандартні поліпшення креативу Meta Advantage+ в Ads Manager надають наступні переваги:

    • На 4% зменшення ціни за результат
    • 26% додаткових покупок
    • На 5,6% більше додавань товару в кошик за кожний витрачений долар.
    Динамічний креатив - один із стандартних покращень: кілька медіафайлів (зображень, відео) та декілька компонентів рекламного оголошення (зображення, відео, текст, аудіо та заклики до дії) об'єднуються та комбінуються по-новому, щоб підвищити ефективність реклами для кожної людини та забезпечити можливість масштабування.

    Відповіді на запитання які часто задають

    Де знайти актуальну інформацію про нові функції і тренди в Reels?

    В Креативному центрі Meta можна знайти ідеї для креативу, а також інструменти й рекомендації для компаній малого бізнесу. Ми також рекомендуємо регулярно відвідувати сайт, де публікуються анонси нових функцій і корисні поради.