-->

Оновлення алгоритму Google торкнулося всі категорії, але найбільше YMYL


Видання Search Engine Land опитало представників SEO-сервісів, щоб дізнатися, як січневий апдейт Google вплинув на ранжування сайтів. Більшість експертів зійшлися на думці, що оновлення алгоритму було значним і торкнулося величезної кількісті ресурсів. 

RankRanger

За словами представника сервісу Морді Оберштейн, в результаті останнього глобального апдейта найбільше постраждали сайти з категорії YMYL (your money, your life). Найбільші зрушення в ТОПі спостерігаються для сайтів зі сфери охорони здоров'я та фінансів. Але і в інших тематиках ТОП-10 досить сильно змінився.
Найбільші зрушення в ТОПі спостерігаються для сайтів зі сфери охорони здоров'я та фінансів


Наибольшие сдвиги в ТОПе наблюдаются для сайтов из сферы здравоохранения и финансов

SEMRush

Юлія Ібрагімова з SEMRush також підтвердила, що останнє оновлення алгоритму Google було значним і торкнулося майже всі галузі. Категорії, на яких зміни позначилися найбільш помітно, - спорт, новини, онлайн-спільноти, ігри, мистецтво та розваги, фінанси.
Нижче графік волатильності за категоріями для мобільного і десктопного пошуку:
последнее обновление алгоритма Google было значительным и затронуло почти все отрасли
останнє оновлення алгоритму Google було значним і торкнулося майже всі галузі

Sistrix

Йоханнес Беус з Sistrix повідомив, що зміна алгоритму сильно позначилося на доменах з категорії YMYL.

Домени, які раніше торкнувся апдейт основного алгоритму, ймовірно, побачать зміни знову. Абсолютні коливання, мабуть, зменшуються з кожним оновленням. Google стає більш впевненим у своїй оцінці і не сильно відхиляється від попередньої оцінки, - заявив представник Sistrix.

SearchMetrics

Засновник SearchMetrics Маркус Тобер вважає, що в рамках останнього апдейта Google зробив ставку на те, щоб покарати сайти з неінформативним контентом, а також переглянути результати для ресурсів YMYL.

Що робити, якщо сайт постраждав в результаті апдейта

Google раніше повідомляв, що падіння позицій не обов'язково говорить про те, що з сайтом щось не так. Зміни можуть говорити про те, що пошуковик вважає інші ресурси більш корисними і релевантними. Щоб відновити позиції Google радить подумати про те, як поліпшити сайт в цілому.

Джерело: Search Engine Land