-->

Новітні технології MAN які самі себе продають

Водії, пасажири та оператори отримають вигоду від більшої безпеки, комфорту та ефективності. Ось огляд нових функцій моделей 2024 року.

Галузеві експерти та клієнти вражені новою цифровою кабіною від MAN: на Busworld Europe 2023 міжнародне журі присудило «Busworld Digital Award» у категорії «Цифровий бортовий комфорт» за інтелектуальну концепцію керування, яка використовується в MAN та NEOPLAN. https://mantruck.com.ua/ тут ми докладніше пояснимо, що саме змінилося в робочому місці водія для 2024 модельного року та на які інші нові функції можуть розраховувати водії та оператори.

Для цих оновлень моделі розробники керувалися останніми технічними розробками, поточною цифровізацією та новою правовою базою. Нові законодавчі вимоги на європейському та світовому рівнях несуть із собою багато додаткових вимог до виробників, які ледь можуть бути виконані за допомогою технічної бази, яка використовувалася досі. Нова автомобільна електроніка від MAN Truck & Bus відповідає цим майбутнім вимогам. Транспортні засоби вже готові до розробок, які відбудуться протягом наступних кількох років, завдяки можливості оновлювати системи через безпечні бездротові інтерфейси (по повітрю) або прямий доступ до локальної мережі.

Нова електронна платформа для всіх автобусів

Кабіна MAN

Нова електрична та електронна платформа заснована на перевірених технологічних блоках, які використовуються в асортименті вантажівок MAN, що забезпечує ефективне використання синергії. «Менеджер силової передачі» (PTM), який використовувався раніше, має бути замінений на «Центральний менеджер транспортного засобу» (CVM). Його обчислювальна потужність подвоюється, а це означає, що всі обчислювальні процеси на борту відбуваються набагато швидше. CVM використовується не лише як центральний блок керування трансмісією, він також є вузлом для всіх блоків керування в автомобілі.

Попередні вузли MUX стануть потужнішими розширеними модулями введення/виведення (EIO). Більш продуктивні електронні компоненти замінюють блоки керування, які раніше використовувалися для окремих систем, таких як двері чи кондиціонери. Усі наявні телематичні та діагностичні функції збережено та навіть будуть вдосконалені за допомогою оновлень по повітрю. Це допомагає оптимізувати якість даних для всіх бортових систем.

Цифрові кабіни встановлюють нові стандарти

Однією з головних переваг нової цифрової кабіни є дванадцятидюймовий кольоровий дисплей. Два напівкруглих інструменти залишають широкий простір для інформації в центрі. Для цього тахометр або вимірювач потужності обертається проти годинникової стрілки. Все це робить площу дисплея вдвічі більшою, ніж у попередника. Водій може індивідуально регулювати яскравість HD-дисплея.

Зручний розмір дисплея, чітке та зрозуміле розташування різних елементів і сучасні тривимірні зображення дозволяють водієві швидко реагувати, надаючи всю важливу інформацію про автомобіль з першого погляду. Уникає зорової стимуляції та втоми, що підвищує безпеку водія.

Ручка керування SmartSelect: новинка для сектору шин

Нова ручка керування SmartSelect, встановлена ​​в туристичних автобусах MAN і NEOPLAN, також допомагає. Подібна кнопка повороту та натискання є абсолютно новою для автобусного сектора, і раніше її можна було побачити лише в автомобілях класу люкс. Загальна концепція роботи та розташування блоку MAN SmartSelect означає, що водій може залишатися у своїй звичній позиції за кермом, контролюючи медіа, постійно зосереджуючи свою увагу на дорозі. Це значно зменшує недбалість або випадкові помилки керування, які можуть загрожувати безпеці їх водіння. Інноваційна концепція базується на висновках розробників MAN, які виявили, що використання сенсорного екрану для керування основними функціями не є ідеальним у комерційному транспортному засобі, який вимагає керування та має підресорене водійське сидіння. SmartSelect вже тисячу разів зарекомендував себе у вантажівках MAN.

Ручка керування SmartSelect: новинка для сектору шин

Нове багатофункціональне кермо з регульованими важелями на рульовій колонці ідеально вписується в нову концепцію керування. Його зручно тримати в руках, він безпечний і простий у використанні. Водій має всі функції під рукою – не відриваючи руки від керма. Багатофункціональне кермо пропонує широкий спектр функцій, розташованих в ергономічних і логічно згрупованих функціональних острівцях. Це зводить до мінімуму рухи рук, що призводить до меншої кількості помилок кермування та підвищення безпеки.

Удосконалені системи допомоги для більшої безпеки та комфорту

Зміни 2024 модельного року також включають низку нових і покращених систем допомоги та безпеки. Вони базуються на технічних можливостях нової електронної платформи або нових опцій апаратного забезпечення. Ще одна нова розробка — система допомоги при повороті з радаром для правого боку автомобіля, де видимість гірша, яку також можна поєднати з додатковою підтримкою зміни смуги руху з обох сторін. Це автоматично активується на швидкості нижче 30 км/год. Асистент повороту не тільки розпізнає статичні об’єкти поруч із транспортним засобом на відстані до 4,5 метрів, але й заздалегідь розраховує можливі траєкторії. Система може завчасно оцінювати ситуацію та видавати візуальне та звукове попередження, якщо необхідно.

Більш уразливих учасників дорожнього руху, таких як пішоходи чи велосипедисти, часто важко помітити в міському русі, особливо якщо вони під’їжджають із маловидимого місця, прямо перед автобусом. Допоможе нове попередження про зіткнення з функцією розпізнавання пішоходів: у нерухомому стані та на низьких швидкостях до 10 км/год воно контролює територію безпосередньо перед транспортним засобом і може ідентифікувати можливі перешкоди та ризики. Якщо він щось помічає, водій негайно отримує візуальне попередження та, залежно від терміновості, також лунає звукове попередження.

Покращена система допомоги при екстреному гальмуванні EBA+ використовує те саме обладнання, що й система попередження про зіткнення. Система активується на швидкості вище 10 км/год і, по суті, функціонує так само, як і її попередник, хоча тепер вона обробляє більше даних із безпосереднього оточення та надійно ідентифікує вразливих учасників дорожнього руху на швидкості до 50 км/год, тобто система перевищує допустимі норми. вимоги. У новому модельному році моделі Lion’s Coach, Tourliner і Skyliner будуть оснащені покращеною системою екстреного гальмування у стандартній комплектації відповідно до нового законодавства з 2024 року. Система екстреного гальмування є додатковою функцією для міських і національних автобусів MAN.

Удосконалені системи допомоги для більшої безпеки та комфорту

Двигун туристичного автобуса D26 ще економічніший

Для всіх сучасних двигунів внутрішнього згоряння MAN завжди була спільна тема: максимальна ефективність є пріоритетом. З кожним новим етапом розвитку перевірені інженерні навички з Мюнхена та Нюрнберга ще більше зменшували споживання палива. Останнім прикладом є новий двигун для туристичних автобусів MAN D26, який відповідає нормам вихлопу Euro 6e. Навіть зі збільшенням потужності на 10 к.с. і максимальним крутним моментом на 50 Нм вдосконалений 12,4-літровий двигун споживає на 2,5 відсотка менше пального.

Використання більш екологічно чистого палива є ключовою вимогою для майбутнього автомобілів MAN. Ось чому всі двигуни D26 можуть працювати на HVO (гідроочищені рослинні олії) з моменту введення Euro 6e, при цьому два найпотужніші варіанти також можуть додатково використовувати біодизельне паливо B100 (відповідно до EN 14214). Використання HVO, зокрема, стає все більш цікавим для приватних автобусних операторів, оскільки попередні законодавчі обмеження були зняті.


Фото: MAN