-->

Верифікація особи чи компанії у Facebook

Нещодавно Facebook представив чергове оновлення – цього разу велика соцмережа зайнялася конфіденційністю та документацією. Платформі важливо, щоб її користувачі поводилися як хороші хлопчики та дівчатка, а також отримували відповідний контент. Тому багато рекламодавців для нормальної роботи тепер змушені надавати відповідні папери.

Верифікація особи чи компанії у Facebook


    Перевірка діяльності Інтернет-магазинів у Facebook

    Продавці знають, що Facebook має власну систему прийому платежів та обробки покупок – Commerce Manager. Вона зручна та дозволяє продавати прямо в соцмережах (Facebook+Instagram). Однак, щоб їй скористатися, спочатку доведеться підтвердити свою особистість та діяльність. Як повідомляє компанія, ця вимога закону для здійснення онлайн-продажів. Інформація залишиться конфіденційною та буде використана відповідно до Політики конфеденційності.

    Якщо продавець запустив рекламну кампанію до виходу правила, її буде припинено. У такому разі користувач повинен надіслати необхідні документи.

    Після перевірки продавець отримає дозвіл та доступ до такої діяльності. Але якщо все буде не так гладко і виявляться порушення та факти шахрайства – його інтернет-магазин може зазнати додаткових паперових перевірок і навіть блокування. І тоді вибач, прощавай, улюблений бізнес.

    Продавці, кампанії яких зараз призупинені або ще не запущені, також будуть перевірені – реклама не запуститься до отримання дозволу.

    Документи компанії для підтвердження Facebook

    Для перевірки і підтвердження можуть бути запитані різні документи. Іноді модерація вимагає пару фото, але в деяких ситуаціях (сумніву, неможливість надати той чи інший документ) може знадобитися досить значний список. Документи надсилаються скан-копією чи чіткими фотографіями. З кожної категорії потрібно надіслати щонайменше 1 документ.

    Податкова інформація:

    • Лист із податкової про присвоєння ідентифікаційного номера роботодавця;
    • Лист, що підтверджує зміну назви компанії (якщо такий факт мав місце);
    • Податкова декларація або виписка, де є 4 останні цифри ідентифікаційного номера рекламодавця.
    • Юридична адреса (видана не раніше 12 місяців тому):
    • Ліцензія на комерційну діяльність;
    • Витяг з кредитної картки;
    • Поліс компанії;
    • Повідомлення про нарахування податку;
    • Рахунок за комунальні послуги.

    Існування компанії:

    • документ про реєстрацію;
    • договір про співпрацю;
    • знімок із сайту Державного секретаря (для США).
    • документи особистості для підтвердження Facebook

    Документи особистості для підтвердження Facebook

    Всі перераховані вище папери потрібні для створення/підтвердження легальності роботи інтернет-магазину. Але цього недостатньо: далі потрібно підтвердити свою особистість. Залежно від вимог, потрібні документи, що підтверджують особу, адресу та номер соц. страхування / ІПН.

    Особистість:

    • Військовий квиток;
    • Водійське посвідчення;
    • Паспорт, ідентифікаційна картка, документ держ. зразка;
    • Письмове посвідчення особи.

    Домашня адреса:

    • Рахунок за комунальні послуги;
    • Виписка за рахунком/прописка; будь-який інший особистий документ із зазначенням домашньої адреси.
    • Найбільш детально про всі документи написано у формі Facebook.
    • Підтвердження компанії для Business Manager
    • У деяких випадках (останнім часом все частіше) Facebook може зажадати пройти підтвердження для компанії, яка запускає звичайну рекламу, що таргетує. Це потрібно, щоб переконатися, що Business Manager належить саме цій фірмі. До процедури підтвердження компанії може увійти підтвердження домену.

    Підтвердження полягає у перевірці юридичної реєстрації та прав доступу до компанії. Ймовірно, це зроблено, щоб зменшити активність діяльності вебмайстрів. Хоча з 2021 року партнерський маркетинг практикує навіть Apple. Усі вимоги можна прочитати у довідці. Розглянемо процес покроково.

    Крок 1. Перейдіть до налаштувань компанії (Business Manager), прокрутіть екран вниз до кнопки “Центр безпеки”;

    Вікно Центру безпеки

    Крок 2. Натисніть “Почати підтвердження”;


    Екран для заповнення даних підтвердження компанії в особистому кабінеті

    Крок 3. Заповніть потрібну інформацію;


    Крок 4. Вкажіть дані компанії;


    Крок 5. Після цього підтвердіть адресу компанії;

    Крок 6. Виберіть метод перевірки та натисніть необхідні кнопки;

    Готово - компанія відправлена на перевірку.


    Залишається дочекатися повідомлення про результати. У такий спосіб відбувається підтвердження рекламної діяльності.

    Замість ув'язнення

    Як би там не було, Facebook рано чи пізно вимагатиме підтверджувати все поспіль. І, можливо, вже через рік таргетологам доведеться надсилати повний список документів, щоб запустити рекламну кампанію. І тут логічно виникають два виходи із ситуації: або шукати нове джерело трафіку, або підлаштовуватися під нові закони системи.