Інтернет-маркетинг - це комплекс заходів, що здійснюються сучасними мережевими методами,
які спрямовані на просування торгових марок і продажу послуг і товарів в інтернеті.
Про інтернет-маркетингу слід говорити, як про самостійний вид діяльності в сфері інтернет
бізнесу.
які спрямовані на просування торгових марок і продажу послуг і товарів в інтернеті.
Про інтернет-маркетингу слід говорити, як про самостійний вид діяльності в сфері інтернет
бізнесу.
В основі інтернет-маркетингу знаходиться практика використання традиційних маркетингових дій,
але адаптованих до потреб інтернету і користувачів мережі. Для веб-маркетингу характерні такі
ж елементи, як і для офлайнового бізнесу: наявність товару або послуги, яку слід продати, ціна,
місце продажу і комплекс заходів по просуванню.
але адаптованих до потреб інтернету і користувачів мережі. Для веб-маркетингу характерні такі
ж елементи, як і для офлайнового бізнесу: наявність товару або послуги, яку слід продати, ціна,
місце продажу і комплекс заходів по просуванню.
Виходячи з викладеного, вимальовуються цілі веб-маркетингу - отримання корисних дій від
користувачів мережі, які розглядаються як потенційні клієнти.
користувачів мережі, які розглядаються як потенційні клієнти.
Відмінності інтернет-маркетингу від офлайн-маркетингу
1. Тимчасова та просторова континуальність, обумовлена безперервним функціонуванням
інтернету в будь-якій точці світу. Маркетингова активність буде характеризуватися такою ж
Континуальності.
інтернету в будь-якій точці світу. Маркетингова активність буде характеризуватися такою ж
Континуальності.
2. Універсальність. Ніяких просторових обмежень при реалізації маркетингової кампанії не
існує - мережеві протоколи виконуються однаково в будь-якій точці планети.
Геотаргетованність рекламної кампанії дозволяє подолати і мовні, етнічні бар'єри.
існує - мережеві протоколи виконуються однаково в будь-якій точці планети.
Геотаргетованність рекламної кампанії дозволяє подолати і мовні, етнічні бар'єри.
3. Багатоканальність - поширення інформації можливо через кілька сервісів і механізмів:
веб-сайти, обмін файлами, електронна пошта, відео та аудіо сервіси, соцмережі, мобільні додатки
і багато іншого.
веб-сайти, обмін файлами, електронна пошта, відео та аудіо сервіси, соцмережі, мобільні додатки
і багато іншого.
4. Керованість маркетинговими діями, яка можлива завдяки відстеженню активності споживачів
і зміни стратегії при відсутності корисних дій користувачів.
і зміни стратегії при відсутності корисних дій користувачів.
5. Чітка аналітика. Можливість відстеження трафіку і дій користувачів на сайті.
Відстеження і аналіз всіх рекламних кампаній.
Відстеження і аналіз всіх рекламних кампаній.
Маркетинг в інтернеті спрямований на виконання ряду функцій, які в кінцевому підсумку
допомагають розкрутити бренд або збільшити продажі конкретного продукту / послуги:
допомагають розкрутити бренд або збільшити продажі конкретного продукту / послуги:
Вивчення попиту. Знання попиту дозволяє легко продати свій продукт. Попит не потрібно
створювати, слід дізнатися, чого потребує людина, і просто дати йому це.
Вивчення ціноутворення, яке обумовлено високою конкуренцією на просторах інтернету.
Вивчення реклами та пошук оптимальних способів взаємодії з цільовою аудиторією.
Стимулювання збуту - маркетингові дії, які збільшують продажі та ін.
створювати, слід дізнатися, чого потребує людина, і просто дати йому це.
Вивчення ціноутворення, яке обумовлено високою конкуренцією на просторах інтернету.
Вивчення реклами та пошук оптимальних способів взаємодії з цільовою аудиторією.
Стимулювання збуту - маркетингові дії, які збільшують продажі та ін.
Основи інтернет-маркетингу
Основи інтернет-маркетингу
Основу веб-маркетингу складають такі його види:
- пошуковий та мобільний маркетинг;
- соціальний маркетинг;
- інтернет-реклама;
- контент-маркетинг;
- e-mail-маркетинг.
Пошуковий маркетинг
Це комплексна методика, що дозволяє залучити цільову аудиторію на веб-сайт
розміщенням контекстної або банерної реклами. В основі пошукового маркетингу знаходиться
використання контекстної, зокрема пошукової, реклами, коли рекламні оголошення показуються
людині вибірково. Тобто пошукові сервіси та веб-ресурси видають рекламне оголошення
відповідно до пошукових запитів користувачів або з урахуванням історії пошукових запитів.
Дана методика якраз демонструє одну з догм веб-маркетингу - задоволення існуючого попиту,
а не створення такого.
розміщенням контекстної або банерної реклами. В основі пошукового маркетингу знаходиться
використання контекстної, зокрема пошукової, реклами, коли рекламні оголошення показуються
людині вибірково. Тобто пошукові сервіси та веб-ресурси видають рекламне оголошення
відповідно до пошукових запитів користувачів або з урахуванням історії пошукових запитів.
Дана методика якраз демонструє одну з догм веб-маркетингу - задоволення існуючого попиту,
а не створення такого.
Мобільний маркетинг
Мобільний маркетинг
Мобільна реклама є різновидом контекстної реклами, з такою ж концепцією, але орієнтована на
конкретну частину цільової аудиторії - реальних користувачів мобільних пристроїв.
Включає комплекс методів пошукового маркетингу, які адаптуються до потреб користувачів.
конкретну частину цільової аудиторії - реальних користувачів мобільних пристроїв.
Включає комплекс методів пошукового маркетингу, які адаптуються до потреб користувачів.
Це швидко зростаючий сегмент онлайн-маркетингу, оскільки смартфони і планшети є практично
у всіх. Мобільний пошук, різні додатки, мобільні версії сайтів - все це надає величезну нішу для
реалізації маркетингової активності.
у всіх. Мобільний пошук, різні додатки, мобільні версії сайтів - все це надає величезну нішу для
реалізації маркетингової активності.
Соціальний маркетинг
Це методи просування торгових марок, рекламні кампанії, генерація лідів, які здійснюються в
соціальних мережах. Середньостатистичний користувач проводить в соціальних мережах від
1 до 5 годин протягом тижня - і це відмінна можливість для веб-маркетологів просувати бренди і
товари серед користувачів, які і працюють над популяризацію брендів завдяки обміну думками,
лайкам і т.д.
соціальних мережах. Середньостатистичний користувач проводить в соціальних мережах від
1 до 5 годин протягом тижня - і це відмінна можливість для веб-маркетологів просувати бренди і
товари серед користувачів, які і працюють над популяризацію брендів завдяки обміну думками,
лайкам і т.д.
Інтернет реклама
По суті, є у будь-якій маркетинговій активності в тому чи іншому вигляді - медійна, контекстна,
пошукова. Дозволяє охопити широке коло цільової аудиторії і запропонувати людині те, що вона
шукає, а також сформувати позитивний імідж бренду.
пошукова. Дозволяє охопити широке коло цільової аудиторії і запропонувати людині те, що вона
шукає, а також сформувати позитивний імідж бренду.
Контент-маркетинг
Ефективна методика, яка дозволяє залучити цільову аудиторію шляхом створення і
безкоштовного розповсюдження нестандартного рекламного матеріалу, який буде корисний
користувачеві. Наприклад, корисні поради, програми, навчальні курси і т.д. Крім отримання
лояльності користувача, що дозволяє в подальшому вже запропонувати свій товар,
нарощується посилальна маса.
безкоштовного розповсюдження нестандартного рекламного матеріалу, який буде корисний
користувачеві. Наприклад, корисні поради, програми, навчальні курси і т.д. Крім отримання
лояльності користувача, що дозволяє в подальшому вже запропонувати свій товар,
нарощується посилальна маса.
Е-mail-маркетинг
Ще одна комплексна технологія, яка представляє собою стратегію роботи з базою електронних
адрес з метою розсилання рекламних листів і залучення трафіку на сайт (цільову сторінку).
Кінцевою метою, природно, є продаж послуги або товару, але починається спілкування з
потенційним клієнтом здалеку, наприклад, пропозиція безкоштовного курсу навчання,
корисної інформації та т.д.
адрес з метою розсилання рекламних листів і залучення трафіку на сайт (цільову сторінку).
Кінцевою метою, природно, є продаж послуги або товару, але починається спілкування з
потенційним клієнтом здалеку, наприклад, пропозиція безкоштовного курсу навчання,
корисної інформації та т.д.
Інтернет-маркетинг є частиною електронної комерції.
Щоб маркетингова кампанія була ефективною, необхідно використовувати всі види
веб-маркетингу в роботі. Такий комплексний підхід дозволяє в кінцевому підсумку розкрутити
бренд і перетворити звичайних користувачів мережі в своїх клієнтів.
Щоб маркетингова кампанія була ефективною, необхідно використовувати всі види
веб-маркетингу в роботі. Такий комплексний підхід дозволяє в кінцевому підсумку розкрутити
бренд і перетворити звичайних користувачів мережі в своїх клієнтів.