Новий логотип схожий на версію 1969-1999 років, коли в ньому ще не було зігнутої синьої лінії.
Burger King проведе ребрендинг: змінить логотип і візуальний стиль бренду по всьому світу, повідомив vc.ru представник компанії. Мережа змінює дизайн вперше за 20 років, зазначив він.
Новий логотип схожий на версію 1969-1999 років, коли в ньому ще не було зігнутої синьої лінії. Однак тепер він став більш адаптивним для digital-формату, зазначив представник Burger King. «Новий мінімалістичний стиль органічно вписується в еволюцію бренду, але при цьому віддає данину поваги багаторічної концепції: впевненому, простому і веселого» дизайну, - заявили в компанії.
Редизайн зачепить також упаковки, меню, уніформи співробітників, соцмережі, маркетингову стратегію і дизайн інтерєру та екстерєру ресторанів. У плановій рекламнії кампанії з'являться реальні співробітники Burger King.
Новий шрифт називається «Вогонь» і натхненний «округлими, соковитими і смачними» стравами мережі, приготованими на вогні, пояснив представник Burger King.
Крім логотипу, на новій упаковці з'являться ілюстрації інгредієнтів.
У розробці ребрендингу брала участь креативна компанія Jones Knowles Ritchie (JKR). Деякі зміни компанія проведе на початку 2021 року.