-->

Google Discover - ще одне джерело безкоштовного трафіку

Що таке Google Discover? Це персоналізована стрічка контенту. В цілому Google Discover більше нагадує соціальну мережу, а не «додаток» пошукача. А ще він дає ключ до швидшому потраплянню в Google News.

Google Discover


В першу чергу Google Discover - це хороший інструмент для SEO-просування свого сайту. Якщо грамотно підготувати контент, то можна отримати тисячі кліків і багато трафіку практично безкоштовно (якщо не брати до уваги витрати на контент).

Що таке Google Discover
вигляд Google Discover

Google Discover з'явився в 2019 році, щоб показувати користувачеві контент, який був би йому цікавий, виходячи з його активності і запитів. Фактично, це поліпшена версія Google Feed: поліпшені алгоритми підбору контенту на основі результатів аналізу активності користувача.

А ще, Google Discover може дати багато безкоштовного трафіку. Головне - в нього потрапити.

Як працює Google Discover?

Google Discover нагадує Яндекс.Дзен. На смартфоні можна зробити свайп вліво і побачити попередню видачу від Google, яка формується на основі інтересів і попередніх пошукових запитів користувача.

Це основний принцип роботи Google Discover: дати інформацію користувачеві ще до того, як він почав її шукати. Алгоритм аналізує історію пошуку і формує стрічку, в якій є статті та контент, потенційно цікаві користувачеві. Однак потрібно зазначити, що Google досить вимогливий до подібних матеріалів.

Щоб потрапити в Google Discover, потрібно писати дійсно корисні або цікаві матеріали.

Як відбирається контент в Google Discover?

Алгоритми враховують:

  • дані облікового запису, зазначені при реєстрації;
  • історію пошуку і встановлених додатків;
  • геолокацію користувача;
  • покази контенту і його налаштування;
  • захоплення та хобі;
  • стать, вік і соціальні показники.
Великий недолік цього сервісу - в неможливості створити свій канал. Якщо в Яндекс.Дзен ви можете відкрити свій блог і лити трафік через нього, то Google такого не дозволяє. Алгоритми пошукової системи самостійно вибирають контент для показу, тому найкраще буде писати корисні статті на своєму сайті.

Який контент потрапляє в Google Discover?

Все впирається в вашу цільову аудиторію. Чим цікавіше підготуєте контент, тим вище ймовірність потрапляння в стрічку Google Discover. При цьому сервіс відмінно ранжує текст, картинки і відео - чим більше, тим краще.

Важливо врахувати, що Google Новини і Google Discover - це різні речі, хоча часто сторінки з першого сервісу потрапляють в другій. Для того щоб Discover підхопив ваш матеріал, досить робити статті які будуть добре індексуватись. І важливо, щоб вони відповідали вимогам Google News. При цьому висновок сторінок в Discover не гарантує потрапляння в Новини (а шкода).

Як потрапити в видачу?

Зробити це на «раз-два-три» не вийде. Для цього потрібно не тільки готувати контент, але і оптимізувати весь сайт під вимоги Google.

Що потрібно робити?

  • Оптимізувати під мобільні пристрої. Тут все зрозуміло, сайт повинен добре відкриватися на смартфонах, планшетах та ПК.
  • Використовувати унікальні картинки з добрим розширенням. Також дуже простий момент, але недосвідчені вебмайстри про нього забувають. Пам'ятайте, що картинка в хорошій якості завжди дає більше конверсії, ніж та ж, але в розширені 420х80.
  • Привести в порядок Title сторінок і мета-опису, тому що Google Discover враховує Open Graph і метатеги.
  • Опублікувати контент в різних категоріях. Це спірно, але якщо у вас є обзорнік онлайн-казино, то варто потурбуватися розділом новин, щоб публікувати там новинки гемблінг-індустрії.
  • E-A-T і сутності. Чим більше сторінок з експертним і якісним контентом, тим краще. Якщо коротко, то можна писати сторінки з оглядами, відгуками, думками, рекомендаціями і т.д. Головне - виглядати в очах Google і користувачів дійсно спеціалістами в тематиці.
  • Створювати контент. Кожен сеоспеціаліст знає, що потрібно не тільки створити сайт або сторінку на ньому, а й постійно випускати новий контент. Це люблять і пошуковики, і користувачі. Чи можемо підказати: якщо якась стаття «зайшла» рік тому, то варто випустити подібний матеріал під сучасні реалії.
  • Відео та YouTube. Хочете потрапити в Google Discover? Використовуйте відео з ютуба. Алгоритми пошукача їх дуже цінують. Однак слід зазначити - вони не дають гарантію миттєвого потрапляння у видачу. А ще кліки будуть відправлятися не на ваш сайт, а на Youtube.
  • Web Stories. Цей формат дуже схожий на історії з Instagram. Але він підтримується в стрічці Discover. Постарайтеся додати їх на свій сайт. Однак відразу готуйте їх на англійській мові - поки що вони коректно працюють тільки в США.
  • Вказувати автора, дату публікації та дещо ще. Актуальність - завжди актуальна. Тобто найкраще буде, якщо під статтею є ім'я автора, його профіль на вашому сайті і джерела інформації. А ще в «підвалі» варто розмістити контакти і назва організації, від імені якої ви пишете.