У додатку соціальної мережі TikTok з'явилася можливість генерувати зображення для фонів за текстовим описом. Зазначається, що якість отриманих зображень низька та нейромережа справляється тільки з простими описами.
![Генерація зображень у TikTok Генерація зображень у TikTok](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEirt63g5zGBNVtdbTtOV0j0uCIdATiOs4Lgir97D_DH9R3qZUhep3ITbaE6KGfHgN63HUGyrE2kEaWO3cBL2aNoBoSUZ5MpqJjQZQ3IKdETXBozpJZbaIsAFpWptFNuqLVefRey9sE5cpTtheIcZijfX_LwNolyqeIfHMrbVP_HaC8l7sKNnc6gJjffeA/w320-h180/89e3bbeece5f24170a91093db420130c.jpeg)
Журналісти видання The Verge встигли протестувати функцію та зазначили, що нейромережа не вміє генерувати фотореалістичні зображення, а робить їх схожими на малюнки. Також було помічено, що нейромережа уникає деяких тем і робить зображення, згенеровані за такими описами, абстрактними.
Фахівці вважають, що розробники навмисне урізали можливості ефекту. По-перше, у програми TikTok велика аудиторія, і часте використання ефекту накладало б додаткові витрати на обчислення. По-друге, за допомогою фотореалістичної генерації можна створювати зображення, які порушують правила майданчика.
Наприклад, журналісти попросили нейромережу згенерувати зображення за описом «оголена модель на пляжі». В отриманих зображеннях використовувалися кольори людської шкіри та схожі форми людського тіла, але без деталей.
![Генерація зображень у TikTok за текстом Генерація зображень у TikTok за текстом](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiIx16Sb0kmNJDOu5d-8gpwyCES0_a_rhvnj-JpRvJCULMnMMvO6Xi58xMX1Odfs2Lo7vcgaQC4ZimXVled1U9pkUMq3ua1c_wk4BzI9iI84QHZ72FamXOZ04NjWYIM5ycF8_Ne1SOL81GPR3DqCnJt2BcuOtvKFktTs6OzYmSOn2lt0vpCeVv3jHRptw/w320-h180/84092b05e2169eb39debf74658422295.jpeg)
Експерти зазначають, що такий крок із боку соціальної мережі говорить про те, що технологія генерації зображень за текстовим описом стає більш популярною і проникає у повсякденні мобільні програми. Поки що у фахівців немає прогнозу на подальший розвиток подібних рішень, але вони зазначають, що можлива поява подібних функцій і в інших соціальних мережах.