![лінкбілдинг лінкбілдинг](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgJnp8_kCKQrlFuvjL6vcNyDYrtvP-UgLEWJYILcqzHXpNPtoPkxwKpe60DlZdk0touX9RB4tt1sUc6zAAXWKG9wpL5fO2u1jUjkKpkmXjq_BSf_qRVJIetSNLM729giswqstVrRTP8QkRU5xhHLWbj28iGybHYycBdGNlVVGMRMIRTYhjWe_fAU8qqIg/w320-h155/link-building-for-seo.png)
Дуже часто після досягнення ТОПу веб-майстер перестає звертати увагу на зворотні посилання сайту який просуває, що є величезною помилкою. Побудова профілю зворотних посилань має бути регулярною роботою, адже навіть після отримання високих позицій сайту завжди є куди рости. Регулярність закупівлі або проставлення зворотніх лінків викликана такими причинами:
🔸Конкуренти. Ваші конкуренти не сидять на місці і регулярно збільшують кількість зовнішніх лінків для своїх сайтів. Так що часом їх регулярна робота видавить ваш сайт з ТОПу і повернутися назад буде вже складно.
🔸Динаміка. Ви повинні імітувати максимально природний приріст лінків, який точно не може припинитися після досягнення ТОПових позицій. Подібне розміщення лінків дає явний сигнал ПС про те, що посилання були розміщені вручну.
🔸Життєвий цикл лінків. Сторінку з посиланням на ваш сайт можуть видалити, або сам сайт-донор припинить своє існування. Тому потрібно розуміти, що з часом кількість активних лінків на вашому сайті зменшиться.
Якщо ви вже досягли ТОПу, просто зменшіть обсяг нових лінків на сайт, що дозволить заощадити бюджет і залишитися на хороших позиціях.