-->

Google оновила довідку з рекомендаціями щодо контенту, створеного штучним інтелектом

Google оновила довідку з рекомендаціями пошуку Google щодо контенту, створеного штучним інтелектом. Компанія додала розділ «Створення корисного, надійного, орієнтованого на людей» контенту з порадами щодо його оцінки.


На тлі набирання обертів створення контенту за допомогю ШІ 
(штучного інтелекту),
компанія Google висловила власне ставлення щодо створення контенту у результатах пошуку за допомогою ШІ. 

Представники компанії Google наголошують, що система рейтингу спрямована на визначення, перш за все, якісного вмісту, який підлягає під EAT-фактори (expertise, authoritativeness, trustworthiness — експертність, авторитетність та достовірність).

Важливо створювати оригінальний, високоякісний, орієнтований на людей вміст — стверджує Google

Як завжди, наголошується, що Google зосереджується на якості контенту, а не на методі його виробництва. Це першочерговий фактор до ранжування результатів пошуку останніми роками.

Що радить Google?

Якщо ви створюєте контент за допомогою ШІ, то Google радить дати відповіді на такі питання «хто, як і чому».

«Хто» — особа, яка створила контент. Вказати  ім’я автора або довідкову інформацію про нього.

«Як» — метод створення. Пояснити, чи використовували автоматизацію або ШІ, а також з якою метою ви це робили.

«Чому» — мета створення. Чи несе контент користь людям та допомагає або розрахований на маніпуляцію пошуковими рейтингами?

Тема штучного інтелекту останнім часом набирає обертів. Все більше глобальних компаній використовують автоматизацію та залучают штучний інтелект для створення контенту.

FAQ від GOOGLE

Щоб отримати додаткову допомогу, ось кілька відповідей на ваші запитання щодо вмісту ШІ та Пошуку Google:

Чи вміст штучного інтелекту суперечить правилам пошуку Google?

Належне використання ШІ чи автоматизації не суперечить нашим правилам. Це означає, що він не використовується для створення вмісту, головним чином для маніпулювання пошуковими рейтингами, що суперечить нашій політиці щодо спаму.

Чому пошук Google не забороняє вміст ШІ?

Автоматизація вже давно використовується у видавництві для створення корисного контенту. ШІ може допомагати та генерувати корисний контент новими захоплюючими способами.

Яким чином Пошук Google завадить низькоякісному вмісту штучного інтелекту заволодіти результатами пошуку?

Погана якість вмісту не є новою проблемою для Пошуку Google. Ми роками боремося з неякісним контентом, створеним як людьми, так і автоматизованими програмами. У нас є існуючі системи для визначення корисності вмісту . Інші системи працюють над підвищенням якості оригінальних новин . Наші системи постійно вдосконалюються .

Як Google розглядатиме вміст ШІ, який потенційно поширює дезінформацію або суперечить консенсусу щодо важливих тем?

Ці проблеми існують як у створеному людьми, так і в створеному штучним інтелектом контенті. Незважаючи на те, що створюється вміст, наші системи шукають високоякісну інформацію з надійних джерел, а не інформацію, яка суперечить усталеному консенсусу щодо важливих тем. У темах, де якість інформації критично важлива, як-от інформація про стан здоров’я, громадянство чи фінанси, наші системи приділяють ще більшу увагу сигналам надійності.

Як Пошук може визначити, чи використовується штучний інтелект для спаму результатів пошуку?

У нас є різноманітні системи, зокрема SpamBrain , які аналізують шаблони та сигнали, щоб допомогти нам ідентифікувати вміст спаму, незалежно від того, яким чином він створений.

Чи матиме ШІ-контент високий рейтинг у Пошуку?

Використання ШІ не дає контенту жодних особливих переваг. Це просто зміст. Якщо він корисний, корисний, оригінальний і задовольняє аспекти EEAT , він може мати успіх у Пошуку. Якщо ні, можливо, ні.

Чи варто використовувати AI для створення контенту?

Якщо ви бачите штучний інтелект як важливий спосіб створення корисного й оригінального контенту, варто розглянути його. Якщо ви бачите штучний інтелект як недорогий і простий спосіб отримати рейтинг у пошуковій системі гри, тоді ні.

Чи варто додавати підписи автора до всього свого вмісту?

Ви повинні подумати про те, щоб автори були точними, коли читачі розумно очікують цього, наприклад, для будь-якого вмісту, де хтось може подумати: «Хто це написав?»

Нагадуємо, що видавці, які з’являються в Новинах Google, повинні використовувати рядки авторства та інформацію про автора. Дізнайтеся більше на сторінці політики Новин Google .

Чи варто мені додавати до свого вмісту відомості про штучний інтелект чи автоматизацію?

Штучний інтелект або автоматизація розкриття корисні для вмісту, де хтось може подумати: «Як це було створено?». Подумайте про те, щоб додати їх, коли це було б розумно очікувати.

Чи можу я вказати ШІ як автора вмісту?

Позначення автора ШІ — це, ймовірно, не найкращий спосіб дотримуватися нашої рекомендації, щоб зрозуміти читачам , що ШІ є частиною процесу створення контенту.