-->

Оновлення та зміни цілей реклами в Meta Ads Manager

Цілі реклами в Meta Ads Manager було оновлено, щоб допомогти вам вибрати ту, яка найбільше відповідає вашій бізнес-цілі. Шість нових цілей: продажі, потенційні клієнти, залучення, просування програми, трафік і обізнаність.

Оновлення та зміни цілей реклами в Meta Ads Manager

Хоча деякі цілі реклами було консолідовано, а кроки створення кампанії змінено в результаті, усі ті самі функції доступні. Починаючи з січня 2024 року, ви більше не зможете дублювати або імпортувати кампанії, набори оголошень і оголошення з оригінальними цілями. Ви також не зможете створювати нові набори оголошень або оголошення в рамках існуючих кампаній, які використовують вихідні цілі. Пізніше у 2024 році вихідні цілі більше не будуть доступні для нових або існуючих кампаній.

Як вибрати спрощену ціль оголошення на основі вашої початкової мети

Оскільки 11 рекламних цілей об’єднано в 6, деякі з оригінальних цілей більше не є автономними, а натомість доступні як налаштування або тактики оптимізації в рамках спрощених цілей. Наприклад, початкова ціль «перегляди відео» тепер доступна як тактика оптимізації під спрощеними цілями поінформованості та залучення. Виберіть спрощену ціль, яка найкраще відповідає вашій бізнес-цілі. Отже, якщо ваша мета – підвищити обізнаність за допомогою відео, виберіть мету поінформованості. Якщо ваша мета — отримати більше переглядів, виберіть мету залучення.

Нижче наведено корисну таблицю, яка показує, як кожна попередня оригінальна ціль у лівому стовпці відображається на нову спрощену ціль у правому стовпці.

Оригінальна назва цілі рекламиНазва цілі спрощеної реклами
Впізнаваність брендуобізнаність
Досяжністьобізнаність
трафіктрафік
ЗалученняЗалучення
Встановлення програмиПросування програми
Перегляди відео

обізнаність

Залучення

Генерація потенційних клієнтівЛіди
Повідомлення

Залучення

Ліди

Конверсії

Залучення

Ліди

Продажі

Продаж по каталогуПродажі
Зберігайте трафікобізнаність

Дізнайтеся більше про те, як вибрати правильну ціль оголошення в Meta Ads Manager .

Оновлення назв цілей, параметрів набору оголошень і результатів кампанії

Порівняно з попередніми 11 цілями, поточний набір із 6 цілей впливає на назви цілей, параметри набору оголошень і спосіб відображення певних результатів кампанії.

  • Поточні назви цілей: тепер ви можете вибрати одну з шести цілей реклами: поінформованість, трафік, залучення, потенційні клієнти, просування додатку та продажі. Деякі з попередніх цілей було об’єднано з новими цілями.
  • Нові параметри набору оголошень: деякі з попередніх цілей тепер доступні як функція або налаштування оптимізації під час створення набору оголошень. Наприклад, попередня мета охоплення тепер доступна, вибравши ціль поінформованості та вибравши охоплення як налаштування оптимізації. Інші попередні цілі доступні як місце перетворення. Місце конверсії – це місце, де ви хочете, щоб люди діяли. Наприклад, попередня мета повідомлень тепер доступна, вибравши ціль залучення та вибравши програми обміну повідомленнями як місце конверсії .
  • Відображення результатів кампанії: деякі з поточних цілей створюють різні показники звітності порівняно з попередніми цілями, і ці два набори не завжди можна порівняти. Залежно від мети, яку ви використовуєте для своїх кампаній, ви можете переглядати результати в Ads Manager , які відображаються порожніми або прочерками в стовпці результатів на вкладці кампанії. Це не вплине на результати в наборі оголошень і на вкладках оголошень.

Наступні кроки для кампаній, які використовують попередні цілі

У січні 2024 року зміни в Ads Manager вплинуть на вашу здатність використовувати вихідні цілі. Щоб підготуватися до цих майбутніх змін, ви можете почати використовувати поточні шість цілей для всіх нових кампаній і завчасно конвертувати існуючі кампанії шляхом дублювання .