Маркетологи і представники рекламних агентств стурбовані рішенням Google відмовитися від підтримки сторонніх cookie-файлів в браузері Chrome. Таке рішення пошукової системи може нашкодити компаніям, споживачам та інноваціям, йдеться в спільній заяві Національної асоціації рекламодавців (Association of National Advertisers) та Американської асоціації рекламних агентств (4A's).
Маркетологи і представники рекламних агентств виступили зі спільною заявою, в якій просять Google не прибирати підтримку сторонніх cookies.
Відмова від cookies може поставити під загрозу зруйнування значної частину інфраструктури сучасного інтернету без надання будь-якої життєздатної альтернативи, - йдеться в заяві.
Рекламні компанії просять Google не поспішати і не вносити ніяких змін, поки не з'являться альтернативи. Також представники індустрії закликають Google до співпраці із зацікавленими сторонами.
У відповідь на заяву представники Google підтвердили, що план компанії вступить в силу після того, як будуть вигадані нові способи задоволення потреб рекламодавців.
Нагадаємо, минулого тижня Google повідомив, що протягом двох років перестане підтримувати сторонні cookies в браузері Chrome. Компанія замінить їх браузерним механізмом в рамках ініціативи Privacy Sandbox.
Джерело: The Wall Street Journal