-->

Зростання мобільного трафіку на сайтах рунета досяг рекордного піку

І поточні 80% - ще не максимум. Якщо темпи приросту мобільного трафіку збережуться, то в 2021 році його частка може скласти 88-92%.

Мобільний трафік в рунеті досяг рекордних 80%, тим самим фактично витіснивши класичні стаціонарні комп'ютери та ноутбуки. При цьому серйозний приріст трафіку з мобільних пристроїв зафіксований з початку 2020 року, коли в світі почалася пандемія коронавируса.

Експерти очікували, що пандемія надасть протилежний вплив на розподіл трафіку між мобільними і настільними системами. Логічно було припустити, що під час масової самоізоляції популярність стаціонарних систем помітно зросте, адже через пандемію знижується мобільність користувачів. Однак, аналітики SlickJump відзначили помітне зростання обсягів мобільного трафіку в січні 2020 року. Навесні спостерігався невеликий спад, після чого мобільний трафік виріс до рекордного показника, який раніше ще не фіксувався в Рунеті.

За словами технічних фахівців, поточний показник в 80% - далеко не максимальний. Якщо темпи приросту мобільного трафіку збережуться, то в 2021 році його частка може скласти 88-92%.

Ріст мобільного трафіку
Ряд 1 - Комп'ютери
Ряд 2 - Мобільний трафік

Примітно, що мобільний трафік зрівнявся з тим, який генерують власники комп'ютерів і ноутбуків ще в 2016 році. Тоді співвідношення склало 51,3% сумарного трафіку з планшетів і смартфонів і 48,7% з настільних комп'ютерів. З тих пір мобільний трафік постійно зростає, хоча на графіку і помітні періоди його зменшення в різні роки.

Збільшення частки мобільного трафіку SlickJump зазначає на всіх сайтах, які входять в партнерську мережу - це більше 500 великих ресурсів Рунета.

Антон Єрмаков, виконавчий директор SlickJump: «Частка мобільного трафіку впевнено зростає, і це потрібно брати до уваги не тільки майданчикам, але і гравцям на рекламному ринку. Потрібно адаптувати поточні активності під мобільне споживання контенту, створювати нові інструменти для ефективного просування послуг і продуктів на планшетах і мобільних телефонах ».

Аналітики SlickJump відзначають, що в міру зростання мобільного трафіку буде змінюватися не тільки контент і майданчики в мережі, але схема споживання інформації. Місце традиційних ЗМІ займатимуть месенджери і агрегатори коротких новин і матеріалів.