Soft- і hard-skills інтернет-маркетолога з зарплатою від 1000$
Інтернет-маркетологи завжди будуть затребувані на ринку. Це енергійні, «багаторукі» фахівці, які не звикли зупинятися і постійно прокачують свої скіли.
Більшість компаній хоче, щоб маркетолог закрив зону SMM, таргета, контексту, виконував завдання по збільшенню воронки продажів і лідогенераціі. Зарплата при цьому одна з найпривабливіших на ринку - від 1000$.
Але, щоб претендувати на такий рівень, потрібно володіти певними навичками.
Нижче розповідаємо, якими якостями повинен володіти інтернет-маркетолог, щоб завжди залишатися затребуваним фахівцем на ринку, задовольняти потреби бізнесу і мати високий дохід.
Soft-skills
- Комунікативні навички. Інтернет-маркетологу потрібно спілкуватися з різними підрозділами, грамотно пояснювати завдання, швидко заглиблюватись в суть проблем і оперативно вирішувати їх. Навіть супер-прокачані фахівці, які мають труднощі з живим спілкуванням, не зможуть претендувати на високооплачувану посаду в крупній компанії.
- Адаптивність. Кожен день можуть відбутися події в економіці і політиці, які негайно вплинуть на бізнес. Хороший інтернет-маркетолог повинен швидко схопити зміни і перебудувати свої проекти, адаптуватися під ситуацію, що склалася на ринку.
- Аналітичне мислення, щоб вміти спрогнозувати зміни на ринку і заздалегідь внести зміни в стратегію і бюджети.
- Креативність. Інтернет-маркетолог повинен мати «живу» уяву і не боятися привнести нове для отримання максимального результату.
- Візуальний смак. Одним із завдань фахівця з маркетингу - погоджувати контент (текст і / або картинка). Тут важливо не залишатися безініціативним, розбиратися в дизайні і, зокрема, знати який дизайн подобається цільової аудиторії.
Якості менеджера для грамотного управління командою проекту і своєчасного виконання завдань на високому рівні.
Hard-skills
- Інструменти аналітики. Важливо не тільки вміти «читати» статистику, але і користуватися сервісами Яндекс. Метрика, Google Analytics, знати аналітику SMM, інструменти аналітики трафіку.
- Копірайтинг. Здатність самостійно грамотно скласти текст або внести правки. Розуміння, як має бути написаний текст, щоб високо ранжируватися за ключовими словами.
- Тайм менеджмент. Неможливо якісно виконати завдання в строк, якщо не розділити на етапи і не виставити пріоритети виконання.
- Базові знання веб-дизайну. При передачі проекту на розробку потрібно грамотно поставити завдання фахівця, знати, наскільки реальне її виконання в поставлений термін.
- Продукт-маркетинг - вміння адаптувати під продукт класичний інтернет-маркетинг.
Головне в професії інтернет-маркетолога - це можливість вибрати одну із суміжних сфер і займатися своїм професійним розвитком в більш вузькій області, якщо він досягне стелі в поточній посаді.