-->

"Епіцентр" запускає маркетплейс. Компанія набирає партнерів

Велика українська рітейл-мережа «Епіцентр» запускає власний маркетплейс. Про це повідомляється на сайті компанії, тут постачальники можуть подати заявку на співпрацю з маркетплейсом.

На сторінці вказано, що маркетплейс запуститься найближчим часом, проте точні терміни не повідомляються.

Раніше інтернет-магазин epicentrk.ua почав працювати з онлайн-b2b-платформою Hubber, яку постачальники та виробники використовують для продажу товарів у маркетплейсах та інтернет-магазинах, це дало змогу стороннім продавцям працювати на майданчику. Вже тоді epicentrk.ua почав позиціонуватись як маркетплейс.

Що пропонують партнерам

Маркетплейс «Епіцентр» пропонує партнерам онлайн та офлайн вітрини. За даними компанії, «Епіцентр» має 12 млн онлайн-покупців на місяць, відвідуваність торгових центрів становить близько 400 000 осіб щодня.

На маркетплейсі продавець матиме власну сторінку з товарами, відгуками та інформацією. Оброблятиме замовлення власний кол-центр «Епіцентру» — постачальникам залишиться лише виконати відправку.