Для чого необхідно використовувати перелінкування всередині сайту інтернет-магазину?
![Перелінковка Перелінковка](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiDe2T2P-rTPnBwoWO8Qk1q2Jz3G1m48Wv65pUnmupBcQyP5bRm1tRr5_zybNpEONpFn9ls93ndwljXm-N-xn6lFvCma5uJfkcc5OpU4wmu8rusPX78H6Ia5ERt67Qk0iPgJzLNVYVy5jGYRJLHS-RZAjEWsenM2CIonlrXOntBrtwmCn3hetAimu8mig/w320-h157/1498748467.0809.jpg)
Багато хто чув про те, що перелінковування всередині сайту позитивно позначається на його просуванні, але далеко не всі фахівці можуть її правильно реалізувати. Якщо ми розглядаємо класичний інтернет-магазин з розгорнутою структурою широкого семантичного ядра, то в даному випадку перелінковка дозволяє вирішити наступні завдання:
- Індексація. Для інтернет-магазину це особливо важливо, адже повна структура широкого семантичного ядра передбачає велику кількість посадкових сторінок під низькочастотні запити. Найчастіше ці сторінки виконані у вигляді фільтрів, що індексуються, які далеко не завжди індексуються пошуковими системами.
- Поліпшення позицій. Відразу варто зазначити, що тільки завдяки внутрішній перелінковці досягнути ТОПу не вдасться. У той же час це чудовий спосіб підвищити видимість за НЧ та СЧ запитами.
Як краще реалізувати перелінковку на проекті?
Максимально простий і в більшості CMS автоматичний метод - це перелінковка з характеристик товарів на сторінки фільтрів, що індексуються. Це забезпечує стабільну індексацію та досить швидку видимість по НЧ запитам навіть для нових сайтів.