-->

10 навичок інтернет маркетолога


10 навичок інтернет маркетолога


1/ Знання класичного маркетингу

Навчання класичному маркетингу і подальша практика терміном не менше 2-х років.
Бажано попрацювати в невеликих і середніх компаніях, де знадобиться вирішувати реальні завдання бізнесу, а не просто заробляти стаж.


2/ Знання основ SEO-оптимізації

Знання основних принципів роботи пошукових машин. Необхідний досвід роботи - 2 роки (можна поєднувати з п.1).
Основи інформаційного пошуку, всі деталі обробки сайтів пошуковими машинами (тут, звичайно, не обійтися без горезвісного SEO), правила і вимоги пошукових систем, вміння скласти повне семантичне ядро ​​з усіма «мінусами» , з урахуванням нюансів бізнесу.


3/ Знання базової верстки

Знання та вміння html / css / js / php - хоча б на оцінку 3 +, але за останніми технологіями (верстку таблицями не пропонувати). Навички самостійного виготовлення хоча б примітивних сайтів з CMS і без неї.


4/ Знання основ програмування

Практичні навички програмування (підійде pascal і php), що розвивають логічне / алгоритмічне / системне мислення. Чи знаєте ви задачу Кнута про ліфт? Ні? Втім, навіть не опанувавши мистецтвом прикладного програмування (ліфту), все одно можна стати інтернет-маркетологом.


5/ Знання математики

Знання математики на рівні математичної школи до 11 класу або на рівні гуманітарного вузу.



6/ Знання Excel

Обов'язкове знання Excel на рівні стандартних формул (на рівні оцінки 3+ вміти робити графіки, залежності, розрахунки) та SQL. Якщо вас лякають словосполучення "когортний аналіз в Excel", "RFM аналіз",  дивіться пункт 1.


7/ Базові знання інтернет-рекламних каналів

Володіння різними інструментами інтернет-маркетингу. Бажано вибрати один з них (наприклад, контекстна реклама, email-маркетинг і т.д.), освоїти його досконало і обов'язково отримати сертифікат (якщо він передбачений). Володіння іншими інструментами можна «підтягнути» в міру практики. Чи можна в Google бути в рекламному блоці вище (наприклад на другому спецрозміщенні), а платити за клік менше, ніж, наприклад, на третьому спецрозміщенні? Це всього лише одине з базових питань, на яке у вас повинна бути відповідь.


8/ Знання веб-аналітики

Веб-аналітику варто винести окремим пунктом (Вебвізор в Яндекс.Метрика - це не веб-аналітика, попереджу відразу. Регулярно дивитися туди, як в телевізор, - тупе заняття).

Як розбиратися в веб-аналітиці (покроково):

Крок 1. Вчити класичний маркетинг.
Крок 2. Реалізувати пункти 3-7 (без них в веб-аналітиці робити нічого).
Крок 3. Отримати сертифікат Google Analytics IQ
Крок 4. Пропрацювати хоча б рік з Google Analytics.
Крок 5. Зіставляти веб-аналітичні дані з бізнес-даними вашої компанії.


9/ Досвід роботи з телефонією і CRM

Отримати реальний досвід роботи з колл-центрами (телефонія, АТС) і CRM-системами - тобто зрозуміти, як насправді працюють продажі, щоб при необхідності організувати процес в команді з фахівцями по телефонії і CRM.


10/ Практичний досвід інтернет-маркетингу

Попрацювати трохи інтернет-маркетологом на стороні клієнта (максимум року, щоб не нудьгувати і не «згаснути» завчасно). Попрацювати на стороні агентства (тільки не потокового SEO або контексту) - тут вже можна потренуватися довше.

Ура, 10 пунктів опанували - ви стали інтернет-маркетологом (насправді нестали)))).