-->

ТОП - 5 книжок з маркетингу (за версією BMB)

Якщо хтось скаже вам, що знає про маркетинг все, не вірте йому! Завжди залишається можливість розширити знання і забрати в скарбничку корисні методики, фішки і Лайфхак.

Тримайте добірку того, що варто почитати підприємцям, власникам малого і великого бізнесу, інтернет-маркетологам, копірайтерам, менеджерам з продажу: кращі книги по маркетингу в одній статті.



Читайте, застосовуйте, покращуйте результати!

1. Філіп Котлер «Основи маркетингу», 2018

Про що: аналіз ринку і сегментація, оцінка потреб, потреб і запитів, тестування продукту на ринку, вартість як цінність товару, навички рекламування - головне для початківців.

Після прочитання: книга дозволить новачкам не потонути в безодні інформації і зрозуміти принципи маркетингу.

Цитати:

«Мета маркетингу - зробити зусилля по збуту непотрібними. Його мета - так добре пізнати і зрозуміти клієнта, що товар або послуга будуть точно підходити останньому і продавати себе самі».

«... товари - це, по суті, набори властивостей, і люди зупиняють вибір на тих продуктах, які забезпечують їм отримання кращого набору вигод за свої гроші».

Завантажити книгу у форматі .fb2 / .modi 


2. Даніель Канеман «Думай повільно ... вирішуй швидко» 2017

Про що: демонстрація роботи розуму, процесу мислення двох типів - повільного і швидкого. Чому ми приймаємо нераціональні рішення і робимо необдумані вчинки? Розум, логіка, досвід, знання, емоції - що впливає на наші дії?

Після прочитання: познайомитеся з ілюзіями істини і розуміння, ефектом настрою і ореолу, автозаміні, впливом інтуїції і випадку на мислення і дії. Це дасть розуміння того, як люди приймають рішення, які і чому помиляються, що рухає ними і як впливати на їх свідоме і несвідоме.

Цитати:

«Схильність розуму все спрощувати призводить до помилкових суджень».

«... думка про гроші дає установку на індивідуалізм: небажання взаємодіяти з іншими, залежатиме від них або приймати від них прохання».

«... зіштовхнувшись з важким питанням, ми відповідаємо на більш легкі, як правило, не помічаючи підміни».

Завантажити книгу у форматі .fb2 / .modi / .epub


3. Джим Коллінз «Від хорошого до великого», 2012

Про що: 6-річні дослідження, відмінно ілюструє, чому у одних виходить взяти Олімп, а в інших ні. Результати ґрунтуються на аналізі досвіду компаній Gillette, Nucor, Circuit City, Philip Morris і інших відомих брендів.

Після прочитання: дізнаєтеся, які елементи, умови і чинники успіху необхідні для переходу на новий рівень - від хорошого на високий. Автори обіцяють, що кожен зможе змінити стратегію компанії до невпізнання і досягти чудових результатів. Спробуємо?

Цитати:

«Компанії, які добилися видатних результатів, в принципі, не фокусувалися на тому, що робити, щоб стати великими; вони фокусувалися на тому, чого не робити, і на тому, що треба перестати робити негайно».

«Компанії, які добилися видатних результатів, створили послідовні системи з чіткими обмеженнями, але вони також надали людям свободу і відповідальність в рамках цих систем. Вони найняли дисциплінованих людей, які не потребували безпосередньому підпорядкуванню, і направили всю свою увагу на управління системою, а не людьми».

Завантажити книгу у форматі .fb2 / .modi / .epub


4. Джек Траут «Дифференцируйся або вмирай! Виживання в епоху вбивчої конкуренції », 2010

Про що: побудова ефективного маркетингу, прийняття рішень не просто для виживання в шаленій конкуренції, але і для успішного процвітання і зростання компанії. Двадцять три розділи наповнені корисною інформацією, рекомендаціями, ідеями, прикладами і реальними кейсами успіхів та провалів брендів.

Після прочитання: ви зрозумієте, навіщо і як провести диференціювання, розробити стратегію просування, обійти конкурентів і побудувати бренд. А також дізнаєтеся, що не можна робити ні в якому разі.

Цитати:

«Лідер, який соромиться хвалитися, - це знахідка для конкурентів».

«Зворотній зв'язок зі споживачем означає, що будь-яка скарга є подарунком для вас».

«Пішовши один раз проти всіх, потрібно продовжувати йти проти всіх».

Завантажити книгу у форматі .fb2 / .modi / .epub 


5. Еліяху Голдратт «Мета», 2016

Про що: грамотна побудова бізнесу, логічне мислення і прийняття рішень, важливості «холодного» розуму і уникнення авантюр. Бізнес-роман поєднує цікавий сюжет про кризу на підприємстві і корисні рекомендації для виходу з мінусової ситуації. Сприймається складно, проте вона варта того, щоб прочитати повністю.

Після прочитання: прийде розуміння того, як працює підприємство, які є шляхи оптимізації. Будете орієнтуватися в сучасному бізнесі. Зрозумієте, як прораховувати результат на основі ваших дій.

Цитати:

«... поняття "продуктивність" не має сенсу, якщо ти не знаєш, яка твоя мета».

«... єдине, що може викликати появу надлишків, - це надмірна робоча сила».

 Завантажити книгу у форматі .fb2 / .modi / .epub