Як світовий лідер у сфері обміну повідомленнями, Viber став платформою для людей, щоб спілкуватися з родиною, друзями та колегами — і цього разу також із брендами. Захоплюючі бесіди залишаються в основі всього, що пропонує Viber, включаючи його набір рішень для обміну діловими повідомленнями, які допомагають компаніям спілкуватися зі своїми клієнтами в особистий спосіб, особливо на тлі зростання розмовної торгівлі.
Компанії, які ще не відчули переваг особистого та інтерактивного спілкування зі своїми клієнтами, можуть випробувати 3-місячну безкоштовну пробну версію Conversational Viber Business Messages під час спеціального промо-періоду. Пробна версія доступна для будь-якого нового або існуючого облікового запису Business Messages, який вперше надсилає розмовні повідомлення. Акція триватиме з 4 квітня по 30 червня 2022 року на світових ринках. Будь-який бренд, який надсилає своє перше розмовне повідомлення протягом цього періоду, отримує 90 днів безкоштовних розмовних повідомлень з дати першого повідомлення.
Що це для них? Розмовні повідомлення у Viber зараховуються за сесіями. Сесія — це 24-годинне часове вікно, яке дозволяє брендам і користувачам обмінюватися кількома повідомленнями в бесіді — бренд може надіслати до 60 повідомлень протягом цього періоду часу. Сеанс починається після того, як користувач надсилає повідомлення бренду, але бренд стягується лише після відповіді користувачеві. Сесії дозволяють брендам і користувачам вести реальні бесіди — діалоги, які допомагають брендам вирішувати проблеми користувачів у режимі реального часу та будувати відносини з аудиторією.
Хоча в основному використовуються для підтримки клієнтів, Conversational Viber Business Messages можуть відкрити новий шлях спілкування між брендами та клієнтами. Розмови з реальними агентами можуть охоплювати багато тем, як-от керування деталями замовлення та доставки, допомога у виборі продукту, оформлення бронювання або керування продуктами лояльності. Компанії також можуть стимулювати покупки за допомогою інтерактивного спілкування, покращувати утримання клієнтів, підтримувати досвід після покупки тощо.
Дослідження виявили, що 73% споживачів вважають за краще спілкуватися з брендом, яким вони можуть надіслати повідомлення, а не зателефонувати, а 58% з них вважають, що обмін повідомленнями також є найшвидшим способом спілкування з брендами. Більше того, 74% клієнтів вважають за краще обмінюватися повідомленнями з компаніями, якщо відповідає реальна людина.
У той час як комунікація між брендами та споживачами постійно розвивається, бізнес-повідомлення також зростає. Бренди активно користуються багатими послугами та можливостями, які надає їм Viber, і цифри свідчать про це: у 2021 році кількість нових облікових записів Viber для ділових повідомлень, відкритих для встановлення зв’язку 1-на-1 з клієнтами, у Viber зросла на 55%. кумулятивне зростання на 20% для всіх типів доставлених ділових повідомлень. На всіх ринках відбулося значне зростання розмовних бізнес-повідомлень Viber , причому в деяких країнах відбулося зростання до 300% .
Розмовні бізнес-повідомлення Viber можуть допомогти керувати кількома бізнес-кейсами в одному каналі: бренди можуть не відставати від попиту своїх клієнтів на особисту взаємодію — і отримати багато можливостей покращити досвід бренду на кожному етапі шляху клієнта.
Не пропустіть можливість почати змістовні розмови зі своїми клієнтами: розпочніть 3-місячну безкоштовну пробну версію Conversational Viber Business Messages ЗАРАЗ.