-->

Огляд програми Threads, в якій за 7 годин одразу зареєструвалися 10 млн користувачів

Вранці 6 липня відбувся запуск нової соціальної мережі Threads від META.

Мета

Сьогодні всі стверджують що це головний конкурент Twitter, який намагатиметься перетягнути його аудиторію до себе. Після придбання твіттера Ілоном Маском справи у соцмережі пішли коту під хвіст. Величезна кількість змін викликала просто шквал негативних відгуків.

Чого тільки коштувало одне обмеження на кількість твітів, що переглядаються на добу…

І ось тепер Instagram вирішив зайняти місце короля текстової соцмережі. Я вже протестув сервіс. 

Про приємне та головне, сервіс заборонено в росії, так як компанія Meta визнана екстремістською в росії. 

    Що таке Threads

    За перші 7 годин з релізу у соціальній мережі зареєструвалося понад 10 млн користувачів, про що повідомив Марк Цукерберг. Вона покликана створити сприятливе поле для спілкування між людьми, про що заявляли творці.


    Порівняння скільки часу витратили інші проекти на те щоб залучити 10 млн. користувачів

    Чисто візуально Threads дуже нагадує Twitter. Тут є спільна стрічка з «треда», в якій користувачі можуть публікувати свої повідомлення довжиною до 500 символів. Для порівняння, Twitter цей ліміт зараз становить 4000 символів.

    Загалом це платформа, призначена виключно для спілкування між користувачами з усього світу. На сьогоднішній день вона доступна у 100 країнах.

    Як влаштована Threads

    Доступ до Threads надається за допомогою облікового запису Instagram. Якщо у вас є, то у вас автоматично є можливість авторизуватися в новій соцмережі.

    При першому вході вам запропонують підписатися на всіх людей, які є у вас у друзях в «інсті». Від цього можна відмовитися, якщо ви плануєте використовувати Threads з іншою метою, і не захочете, щоб хтось із знайомих зміг читати вашу стрічку.

    В основній стрічці є кнопки відповіді, репоста та можливість цитування теми. Також можна зробити репост запису на інші платформи, включаючи Twitter. Останньої функції давно не вистачало іншим соцмережам.

    Декілька відповідей на певний коментар публікуються з невеликим зрушенням убік. Візуально нагадує таке рішення Reddit зручно для спілкування в одній гілці.

    На даний момент тут немає реклами і постів, що просуваються. Виглядає добре, не заважає перегляду контенту. Вважаю що це ненадовго. Згодом рекламні публікації з'являться і тут.


    Відсутність хештегів та особистих повідомлень

    У Threads немає хештегів. Зовсім жодного. Тут відсутня система пошуку записів по єдиному хештегу. Вони відображаються як звичайний текст.

    Однак є згадки через значок @. Цю систему вирішили залишити.

    Також немає тут і DM. Тобто написати особисте повідомлення якомусь користувачеві не вдасться. Платформа відкрита у всіх сенсах. Приховати щось можна лише від тих, кого ви заблокуєте.

    Ну або ви можете створити закритий профіль, доступ до якого буде в обмеженої кількості осіб.

    Верифіковані аккаунти

    Як і у випадку з Twitter, в Threads можна купити «синю галочку», що підтверджує оригінальність вашого облікового запису. Коштує $10 на місяць.

    Налаштування стандартні, як у будь-якій іншій соцмережі від Meta. Тут без складнощів чи якихось особливих функцій.

    Як працює стрічка в Threads

    стрічка в Threads

    Поки що складно зрозуміти алгоритм, за яким будується стрічка дописів.

    Виглядає вона так, ніби вам спочатку підбирають найпопулярніші публікації. Вони можуть бути не найсвіжішими, а відставати від інших. Створюється відчуття, що відображаються в першу чергу публікації від облікових записів, де більше підписників та відповідей.

    Хоча при цьому творці Threads кажуть, що будується стрічка на основі ваших підписок, а потім на «рекомендаціях від авторів, яких ви ще не бачили».

    У кожному пості може бути до 500 символів та 10 фотографій. У публікації можна інтегрувати посилання на сайти, а також вбудовувати відео з YouTube тривалістю до 5 хвилин (або просто вказувати посилання на ролики).

    Мінуси, які вже виявили

    По-перше, про що вже говорив вище – особисті повідомлення. Багато користувачів оцінили цю функцію в Twitter, а великі компанії спеціально заводили облікові записи для спілкування техпідтримки через приватні повідомлення.

    По-друге, тут не можна змінювати ім'я користувача. Принаймні поки що. Воно одне і з вами назавжди.

    По-третє, найжирніший мінус. Для видалення облікового запису Threads потрібно стерти профіль і в Instagram. Ці соцмережі дуже щільно пов'язані між собою, на жаль.

    По-четверте, алгоритм побудови стрічки. Хоч нам і заявляють про те, що спочатку мають бути у стрічці ваші підписники, а потім уже сторонні — зараз ситуація обернена. Моя стрічка перенасичена «іншим» контентом, і лише між ним просочуються публікації з моїх підписок.

    Нарешті, немає хештегів, розумного пошуку та підтримки GIF. Особливо пригнічує саме пошук, оскільки я не можу знайти будь-який пов'язаний із моїм запитом контент. Зараз він працює лише за конкретними запитами.

    Як висновок

    Цукерберг взяв багато втрачених переваг Twitter і об'єднав їх у Threads.

    Але поки що у соціальної мережі вистачає і своїх мінусів, хоч без відверто жалюгідних обмежень із «твіттера», що не може не тішити.

    З огляду на те, що вона тільки запустилася, є надія, що становище виправиться найближчим часом. Принаймні хотілося б у це вірити.

    Найближчим часом Meta також обіцяє, що нова соцмережа буде сумісна з іншими платформами з підтримкою протоколу передачі даних ActivityPub, наприклад Mastodon і WordPress.